• LouiseLindvall Nummerflytt

    Hej,

     

    Jag har precis som jag såg i en tråd nedan fått mitt nummer porterat utan att det har kommit fram ett sim-kort (det har dock tagit ungefärlig normal tid att få numret porterat, ca en vecka). Jag undrar om ni skulle kunna skicka ett nytt, om det är så att kortet bara inte kommit fram? Och gärna till mitt företags adress isf? (Sareksvägen 5, 167 35 Bromma)

     

     

    Mvh

     

    Louise

  • LouiseLindvall Abonnemang

    Hej,

     

    Jag bytte precis abonnemang till Vimla, (beställde idag). Jag klickade i att jag ville flytta mitt nummer från min nuvarande operatör, men på min profil står ett helt nytt nummer som mitt telefonnummer... Eftersom jag inte fått något simkort än kanske det går att fixa? Eller är det något slags temporärt nummer tills dess att flytten gått igenom?

     

    Tack på förhand

     

    Mvh

     

    Louise