• Lio Fabienne Pacheco Betalning/Faktura

    Om det är någon mer än jag som haft en ovanligt dålig upplevelse av Vimla, gör en anmälan ni med. Det tar bara ca 5 min och om vi är fler som anmäler kan det göra skillnad!

  • Lio Fabienne Pacheco Betalning/Faktura

    Nu har jag gjort en anmälan i alla fall, får se hur det går!

  • Lio Fabienne Pacheco Betalning/Faktura

    jag har haft precis samma problem länge nu! jag frågade om det i chatten och "experten" sa bara "oops, nånting verkar ha blivit fel, du får avvakta."

  • Lio Fabienne Pacheco Betalning/Faktura

    är det någon annan som gjort en anmälan till konsumentverket pga vimla? hur har det gått? för jag tänkte göra det. detta företag är som bäst ett tekniskt fallerande företag, som värst ett bluffbolag.

  • Lio Fabienne Pacheco Teknisk Support

    jag har försökt betala min december faktura 2 gånger med ett giltigt kort, men status går tillbaka till obetald. vad är det som händer?

  • Lio Fabienne Pacheco Teknisk Support

    hej.

    jag har fått vänta 5 dagar utan sim kort och fick det idag med posten men det funkar inte. har provat att byta till vimla som operatör men det fungerar inte att ansluta. måste man aktivera sitt sim kort på nåt annat sätt?