• Linnéa Nilsson Betalning/Faktura

    @Karl-Olov-Nordin om du inte har något konkret tips, råd och hjälp i ärendet så ger du faan i att lägga dig i ärendet och anklagar mig inte för att klaga på vimla. De gör säkert så gott de kan. Och de är faktiskt det enda mobilabonnemanget som fungerar där jag bor.

  • Linnéa Nilsson Betalning/Faktura

    Hej.

    Sedan jag valde detta abonnemang så förvalde jag att betala via mitt bankkonto, jag har nu varje månad fått gå in och manuellt fått knappa in mitt kontokortsnummer istället eftersom ni envisas med att gå tillbaka till faktura vilket jag vägrar gå med på, ordna till problemet annars överväger jag att byta abonnemang, och att ni stänger av abonnemanget när pengarna då inte kommer in eftersom ni gör fel är ju också jättesmart eftersom jag ju då inte kan ordna betalningen i efterhand som ni klantat till utan jag måste åka 4 mil till närmaste ica affär med wifi. Det tillsammans med riktigt dålig mottagning när jag är hemma gör dessutom att jag aldrig kan använda hela mobildatan utan den ser ut att brinna inne trots att jag flera gånger gått in och ändrat att den SKA SPARAS, snälla åtgärda. Ni har det enda mobilabonnemanget som åtminstone har 1/5 sträck på mottagningen. Mvh Linnéa