• Linda Ebenfors Betalning/Faktura

    Min dotters konto är spärrat. Måste kunna nå henne. Oerhört frustrerande att inte få tag i er. Försökt nå er via mail några veckor n

  • Linda Ebenfors Betalning/Faktura

    Hej,

    Tack för ditt svar. Jag kan se vilken surfmäng jag har just nu MEN skulle vilja se vad surfmängden var när jag några månader betalade det dubbla. Svårt att säga att något blivit fel om jag inte har någon info att hänvisa till.

    Lind

  • Linda Ebenfors Abonnemang

    @Sven


    Tack för svaret! :)

  • Linda Ebenfors Betalning/Faktura


    Hej, jag försöker utläsa vilken surfmängd jag betalt för på tidigare fakturor. Framgår inte. Vimla hänvisar till en flik på Vimla om förbrukad surf MEN framgår inte vilken typ av abonnemang som jag är fakturerad för. Frågar då jag försöker utläsa varför kostnadsnivåerna varierat så bara under ett år.

  • Linda Ebenfors Abonnemang

    Jag har förstått att man kan spara surf upp till 12 mån MEN hittar ingen info om vad som händer om mn byter till ett abonnemang med lägre surf. Kan jag utgå från att jag inte förlorar min surf då? Funderar på att tillfälligt gå upp till högre surf när i sommarstuga utan fiber