• Leif Råback Betalning/Faktura

    Okej, hade jag sett den hade jag naturligtvis ändrat.

    Men att ni inte registrerar nya abonnemang automatiskt utifrån de personuppgifter ni tar in är en fuling som ni absolut måste ändra på. Förutom 55+ förmodar jag att det även gäller de som är under 18. Och klarar ni inte av att automatiskt ändra priset för folk när de fyller 55 må ni väl anlita någon konsult som kan fixa det.

    Noterar också att mitt pris ännu inte ändrats trots att det nu gått 16 tim sedan jag påtalade det via chatten, apropå att det är något ni gör omedelbart!

    Föreslår att ni stryker era floskler på hemsidan om hur schyssta ni är.

    Lycka till

    Leif


  • Leif Råback Betalning/Faktura

    Men hallå!!! Det finns väl ingen som väljer att frivilligt att avstå från lägre avgift för samma produkt, förutom de som inte uppmärksamt läser det finstilta som t.ex. att hitta rutor som ska kryssas i beträffande ålder när man redan angett personnummer i ansökan.

    Jag vill se en kopia av "När du beställde ditt abonnemang så fick du en liten varning om att du borde ändra till +55 priserna".

    Leif

  • Leif Råback Betalning/Faktura

    Får ni inte placera in kunderna i rätt ålderskategori !!!!! (nu luktar det väldigt mycket bullshit)

    Eftersom ni har ett åldersrelaterat tariffsystem har ni naturligtvis en skyldighet att placera folk i den ålderskategori där de hör hemma medan jag väljer hur många GB jag vill ha i abonnemanget. Eller?

    Vänligen

    Leif

  • Leif Råback Betalning/Faktura

    Enligt er hemsida ska månadsavgiften för 6 GB vara 100 kr för den som är +55. Jag är 68 med pers.nr XXXXXX men debiteras 160 kr och då har jag väl betalt för hög månadsavgift under många år.

    Med hänvisning till er policy " Inga luriga asterisker, hala säljare eller lull-lull för att sälja mer. Ingen bullshit liksom" är min fråga hur ni vill reglera feldebiteringen?

    Mvh

    Leif Råback


    *Tagit bort personuppgifter**/Viktor