• Laura Holmberg Teknisk Support

    @Stefan-Lindholm ja, den funktionen är på... Bra tips annars!

  • Laura Holmberg Teknisk Support

    Sedan bytet till Vimla 2.0 kan jag inte längre skicka sms till numret 71120. Detta nummer är kopplat till en tjänst som heter Klubb Sverige, där olika gym runt om i i landet och där jag som kund hos ett av dessa gym då får möjlighet att träna billigare på de andra medlemsgymmen. Funktionen går till som så att jag fått ett inlogg, och därefter bara skickar ett sms med en viss text till nummer 71120 och då ska få ett svar. Sedan är det fritt fram att visa detta i receptionen på gymmet. Nu fungerar inte detta längre, utan istället får jag till svar när jag smsar:

    "Du har försökt nå en tjänst som inte finns. Vänligen kontrollera att du angett rätt nyckelord. Om felet kvarstår kontakta ansvarig".

    Vid sökning på deras hemsida står det att detta troligen beror på att operatören har spärrat vissa nummer och tjänster. Jag skulle vilja be er att lösa detta så att jag kan gå att träna!


    Hälsningar,

    Laura

  • Laura Holmberg Vimla 2.0

    undefinedSedan Vimla bytte till 2.0 kan inte heller jag ta emot eller skicka MMS. Till en början fungerade inte internet heller, men jag fick då hjälp med inställningarna för detta. MMS-funktionen blev dock aldrig bättre. Bifogar skärmdump på mina inställningar. Har en OnePlus 6.

    Hälsningar,

    Laura

    undefined undefined undefinedundefined undefinedundefined