• LasseT Betalning/Faktura

    Emil,

    känns ju verkligen som ett bra svar...

    "Hade det varit ett land i EU/EES är det fria..."

    Om du som jag ska vara borta i 40dar, och emmelanåt vill kolla mail osv så är 69:-/dan ett j.vla rövarpris.

  • LasseT Vimla 2.0

    Ok @Sven, verkar ju som jag väntar med att byta.
    tack för svaren.

  • LasseT Vimla 2.0

    Ok, jag har ett Vimla 1 och bör enligt @Sven inte byta.
    Vad säger Vimla?
    Vad är fördelarna?
    Jag har tex USEL täckning hemma där jag bor, kan jag förvänta mig bättre täckning där?

  • LasseT Teknisk Support

    har nu kollat med 3 webläsare & ingen chatt.
    Telefon är ett underskattat verktyg som är f.n så mycket enklare att använda än chatt.



  • LasseT Vimla 2.0

    Mycket snack om Vimla 2.0.

    Jag ska iväg till Afrika ett antal veckor och undrade om Vimla funkar där, fick svaret att ja Vimla 2.0 funkar

    Men hur vet man om man har det?
    Om jag inte har det hur beställer man & hur fort levereras det?

    Och support via forum & chat är skrattretande, skapa en telefon f.r f.n.


  • LasseT Allmänt

    @Andyman sa i [VOLTE/WIFI samtal](/post/25307):

    >

    Är det långt kvar till detta introduceras? Måste migreringen vara fullständigt klar innan?

    Samma fråga!

  • LasseT Arkivet

    @Erik, Ingen aning om varför rubriken blev det den blev, kan ev bero på det där med att när man börjar skriva sö söker den på gamla inlägg?

     

    Rubriken skulle varit "Förslag till SMS-utskick när data är slut"

  • LasseT Arkivet

    Man får ju ett SMS när datat är slut, som informerar om att man kan surfa vidare fast med lägre hastighet.

    Nu är det så att för att det ska gå att surfa vidare så kan man vara tvungen att starta om telefonen.

    Vore toppen om det framgick av det SMS'et!!

  • LasseT Arkivet

    Om man har "standard"ab så syns inte smatalslängd i trafikspec.

    Uppgraderar man däremot till "obegränsat" så syns samtallängden.

     

    Samtalslängden borde alltid synas.

  • LasseT Allmänt

    Hur kommer det sig att när jag har standardabb så visas inte santalslängd, men uppgraderar jag till obegränsat så visas samtalslängd?

    Jag vill se samtalslängd i alla lägen så att jag kan avgöra om Vimla, eller nån annan operatör, är den optimala lösningen för mig.