• Lars Berglund Teknisk Support

    Okej, tack för upplysningen. ☺

  • Lars Berglund Teknisk Support

    Hej!

    Jag får ingen pott sparad från månad till månad. Just nu står det på 22 GB eftersom det är en ny månad. Enligt appen gjorde jag åt 0,3 GB och 0,7 GB i oktober respektive november.

    Har jag missat något i det finstilta? Annars står det under ℹ︎ på startsidan följande:

    ”Hos Vimla behåller du de samtal, sms/mms och den data du får varje månad i all evighet. Det du inte har förbrukat en viss månad kommer att sparas vidare. Som max kan du spara 100 Gb data, 1000 samtal och 10,000 sms/mms.”

    Mvh

  • Lars Berglund Allmänt

    Mejlet hade rubriken ”Rädda en kompis!” och skickades till mig 16/10 08:01. Dump.

  • Lars Berglund Allmänt

    Tack för svar och åtgärd. I mejlet jag fick fanns ingen avprenumererafunktion, jag glömde upplysa om det.

  • Lars Berglund Allmänt

    Kan man stänga av epost från Vimla som handlar om reklam/marknadsföring/tipsafunktion et cetera? Jag sökte i forumet men hittade inget. Hittar ingen inställning i appen för Iphone. Ej heller på hemsidan/Mina sidor i datorn. Tacksam för svar.

  • Lars Berglund Abonnemang

    Ja, det ska jag skaffa så fort jag får sms. Tack för tipset! @MickeMM

  • Lars Berglund Abonnemang

    Toppen! Då kan jag med visst lugn invänta mitt nya simkort från Vimla. 😊 @Michael

  • Lars Berglund Abonnemang

    Tack för svar @Spotify

  • Lars Berglund Abonnemang

    Jag undrar om ni som har Vimla får verifierings-sms från Google? Jag har Wifog idag och sådana sms har slutat att komma, vilket ställer till problem. Wifogs kundtjänst kan inte lösa problemet. Måste få sådana sms (de är ett säkerhetsskydd för att bekräfta inloggningar och kontoändringar).