• Petter Blogg

    Hej!  Snart kommer vi att byta den plattform som forumet körs med. Forumet är superviktigt för oss och för att vi ska kunna utveckla det som vi vill behöver vi nu byta den plattform vi kör forumet på, från vår nuvarande plattform Lithium till en som heter nodeBB.  En av fördelarna med nodeBB är att det är en modernare plattform som låter oss ändra saker mer som vi själva vill samt att vi lättare kan tillgodose önskemål från er medlemmar om hur forumet ska utvecklas.Personligen tycker jag också att den är snyggare, snabbare och lättare att använda och jag är övertygad om att alla kommer känna att det blir en förbättring. Det nya forumet kommer också få en helt ny design som bättre matchar Vimla-appen som snart släpps. Man kommer ha kvar sin profil precis som innan och hela forumet (inlägg, guider osv) kommer att lyftas över till den nya plattformen i sitt befintliga skick. Vi börjar alltså inte om på nytt utan fortsätter fast med en bättre plattform. När det nya forumet är helt på plats så kommer man alltså bara behöva logga in precis som vanligt. Bytet påbörjas på natten till tisdag 22/11 och i samband med bytet kommer forumet att frysas i minst en vecka. Detta är för att processen att exportera all befintlig information till den nya plattformen och att installera allting där kommer ta lite tid. Förhoppningsvis tar det runt 5 arbetsdagar men det kan också ta längre tid än så.  När nuvarande forum fryses på natten till tisdag så kommer man fortfarande kunna läsa och söka som vanligt, men inte skriva nya inlägg. Om vi fortsätter att skriva inlägg efter det så skapas en osynk mellan den gamla och den nya plattformen, så för att slippa tekniska problem och förvirring fryser vi det befintliga forumet under tiden.  Så, forumet fortsätter som vanligt fram till natten mellan måndag och tisdag nästa vecka och sedan kommer man inte kunna göra nya inlägg på ungefär en vecka. När allt flyttstök är klart kommer man kunna logga in precis som vanligt på vårt sprillans nya och fräscha forum! Jag ber om ursäkt ifall detta kommer med kort varsel. Det är först idag jag har fått ett slutgiltigt besked om när flytten kommer ske samt att det blir väldigt praktiskt att göra flytten innan månadsskiftet då det ofta dyker upp många frågor i samband med betalningarna. Förhoppningsvis hinner alla förbereda sig innan vi fryser det befintliga forumet!  Så fort det nya forumet är på plats kommer vi lägga upp ett meddelande på vår facebook-vägg så att alla vet att det är fritt fram igen. Tveka inte att skriva här ifall du har några frågor eller tankar kring bytet.

     

  • Petter Blogg

    Om du har två identiska produkter men där det ena företaget bara bryr sig om att tjäna pengar medan det andra väljer att ge tillbaka lite till samhället, vilket skulle du då välja? Vi tror att många företag kan göra mycket mer än de gör idag. Och när vi ställt oss ovanstående fråga bestämde vi oss raskt för att dela med oss av en liten del av vår vinst för att göra världen lite schysstare. En idé som kändes både logisk, självklar och bra i magen efter att den kläckts. Gör skillnad genom att ringa, messa och surfa.Upplägget är att ju fler som ringer med Vimla desto mer pengar kommer vi dela med oss av. Vimla blir som en genväg som hjälper dig hjälpa olika välgörenhetsorganisationer genom ditt vanliga mobilanvändande. Du bestämmer vem som får del av pengarna.Du har nu chansen att på enklast möjliga sätt hjälpa till att göra världen till en schysstare plats. I december kommer vi donera 150 000 kronor (vi kommer även denna runda donera en fast summa) till tre organisationer. Dom nominerade som har chans att få dela på bidraget är: Ung Cancer som hjälper cancerberörda mellan 16 och 30 år.Djurambulansen som transporterar skadade och sjuka djur till hjälp.Hej Främling som skapar möten mellan nyanlända och etablerade svenskar genom friskvårdsaktiviteter. Till skillnad från förra omgången kommer alla organisationer få dela på pengarna som fördelas efter andelen röster varje förening fått.  Kika in på vimla.se/rosta och lägg din röst på den organisation som du vill ge störst andel av pengarna. PS. För att rösta behöver du vara registrerad på Vimlas forum.  Oroa dig inte, det kostar ingenting och vi kommer inte att fylla din inkorg med skräppost utan behöver verifiera att du är medlem och att varje person röstar en gång. trippel_1000x734px_2.jpg  

  • Petter Blogg

    Har du en bra idé på smarta funktioner (videochatt, samtal etc) som vi som mobiloperatör borde ha? Nu har du en chans att vinna $1.000 på TADHack (Telecom Application Developer Hackathon).

     

    Vimla sponsrar i år TADHack för att vi vill engagera oss i utvecklandet av nya tjänster med mobiltelefoni som applikationsområde.

     

    Datum: 2016-10-14 10:00 - 20:00 och  2016-10-15 10:00-17:00

    Plats: SUP46 i Stockholm

    Anmäl dig här: https://goo.gl/forms/avdvMlOg0aL3lJVz2

     

    tadhack2016.jpg

     

    TADHack är världens största hackathon med fokus på kommunikationsteknik och äger rum i mer än 30 städer under 2 dagar den 14-15 oktober. Vimla är värd för TADHacks första besök i Stockholm (på SUP46) och här kan studenter, utvecklare och designers vara med och pitcha sina idéer och vinna priser till ett värde av upp till $1.000 per deltagare.

     

    TADHacks mål är att sammanföra startups, studenter, utvecklare, designers och andra som vill lägga till digital kommunikation till deras innovativa appar, tjänster eller processer med verktygen, kunskapen och supporten för att göra dessa till verklighet.

     

    Över 2000 människor runtom i världen deltog i TADHack 2015 och i år blir det ännu större. Här är anledningarna att vara med:

     

    • Lär, samarbeta och innovera med de senaste kommunikationsteknologierna
    • Pitcha dina lösningar till ett globalt community
    • Tävla och vinn upp till $1.000 per deltagarteam

    TADHack’s grundare Alan Quayle om hur allting började:

     

    Anmälan

    Vi ser helst att du anmäler dig i ett lag med 2-3 personer. Ansök här och maila till tadhack@vimla.se om du har några frågor. Notera att din ansökan behöver bli utvald för att du och ditt lag ska kunna vara med och tävla. Deadline för ansökningar är 2016-10-02.  Vi återkopplar per mail senast den 2016-10-07.

     

    Datum: 2016-10-14 10:00 - 20:00 och  2016-10-15 10:00-17:00

    Plats: SUP46 i Stockholm

    Anmäl dig här: https://goo.gl/forms/avdvMlOg0aL3lJVz2

     

    För mer information besök http://tadhack.com och läs TADHack’s FAQ nedan:

     

    Q) Who should participate in TADHack?

     

    A) TADHack is for everyone, http://blog.tadhack.com/2015/05/07/tadhack-everyone/, from hackers (coders), through hustlers (business people) to hipsters (designers). Communication is a fundamental need of all humans and many ’things', telecoms is now programmable and democratized so anyone can use the capabilities.

     

    Are you a developer?

    We would hope you can develop a working prototype during the event, which can be shown at the presentation.

     

    Are you a designer?

    We would like to see some mock-ups of how you envision your idea.

     

    Are you a business developer?

    We would like to see a plan about what your idea is and how you would develop it.

     

    Q) I'm not a telecoms developer, why should I join, and what will I learn?

     

    A) The focus of TADHack is developing with telecom capabilities: adding calling, messaging, video, conferencing, identity, location, payments and more to your applications, services and business processes. You’ll learn how people and things can use your applications from any device anywhere in the world, even that archaic rotary phone at your grandma’s house!

     

    Q) What tools can I use? Who do I talk to about them?

     

    A) Check out the sponsor’s developer resources here, http://tadhack.com/2016/global/developer-resources/. You can use your preferred programming language / environments. You can also use webhooks and a graphical user interface with some of the resources to avoid coding.

     

    Q) Can my hack be something we are working on ahead of the weekend?

     

    A) Yes, just let the sponsors and organisers know in your pitch.

     

    Q) I am an individual, but want to find others to collaborate with. How do I do that?

     

    A) register for TADHack, chat with the organisers before the event (see contact details above) and at the event most people find others in the same situation, and even if you do not find some collaborators the sponsors and mentors will happily help you realize your ideas. TADHack is all about learning, sharing, coding (you can even avoid this with some of the GUIs), creating, and most importantly having fun. Communications is a fundamental need of all humans; telecoms is now programmable and democratized so anyone can use the capabilities.

  • Petter Blogg

     

    Hej!

     

    Först och främst: jag hoppas att ni alla haft en riktigt avslappnande, rolig och skön sommar!

     

     

    Till_blogginlägget.png

     

     

    Det var ett tag sedan det skrevs något här i bloggen och det är för att vi haft SÅ fullt upp. Vi får rekordmånga nya medlemmar nästan varje dag och Vimla växer så att det knakar. Riktigt roligt tycker jag men såklart inte utan sina utmaningar. Just nu ligger vi väldigt mycket efter med att svara på mailen.

     

    Normalt sett är somrarna på Vimla ganska lugna och vi kan passa på att vila upp oss inför den normalt hektiska hösten, men denna sommaren har varit vår mest intensiva period någonsin - jag har sagt det förut men vi är ett litet företag och därför blir vi extra ömtåliga under perioder när en eller flera är borta. Vi går igenom mailköerna så snabbt vi kan och borde vara på banan igen vid månadsskiftet.

     

    Vad som nog inte undgått någon är att vi har kommit igång med vår betalpartner Klarna. Det tog lite längre tid än väntat att komma igång då alla nya implementationer har barnsjukdomar, men nu fungerar saker och ting till största del som tänkt.

     

    Missnöjet över vårt val av betalpartner har inte undgått någon av oss på Vimla och det är ett väldigt viktigt ämne för oss. Kritiken förekommer bland annat i många trådar här på forumet och istället för att ha flera olika samtal tänkte jag svara på era tankar och upplevelser här. Även om det är mycket missnöje är jag glad över att ni är engagerade och bryr er. Det är viktigt för oss att ni gör det. 

     

    Först och främst vill jag prata lite om varför vi valde just Klarna. Tidigare erbjöd vi bara betalning via kort, något som passade många men långt ifrån alla. Faktura och autogiro efterfrågades hela tiden och vi insåg att det var nödvändigt för oss att erbjuda fler betalsätt för att kunna växa i en bra takt.

    När beslutet väl var taget utvärderade vi flera olika leverantörer av betaltjänster och fastnade till slut vid Klarna för att de erbjöd både autogiro och faktura, det är ett stort varumärke som alla känner till och deras tekniska lösningar såg jämförelsevis bäst ut. Hela processen från första beslut till första köpet mot faktura tog ungefär ett år.

     

    De absolut flesta är glada över möjligheten (eller i alla fall neutrala) till fler betalsätt och att slippa den gamla kortbetalningen som för vissa kunde vara lite strulig, men min upplevelse är att de som inte gillar Klarna är väldigt tongivande. Syftet med det här blogginlägget är inte att vända er till Klarna-fans utan att visa att vi hör er och svara på de frågeställningar som dykt upp här på forumet.

     

    Något vi ofta hör är:  "Klarna sätter i system att skicka påminnelser/inkasso!"

     

     

    Påminnelse.png

     

     

    Att skicka påminnelser är inget unikt för Klarna utan något alla företag som fakturerar har lagstadgad rätt att göra. Handlar man mot faktura beviljas man en kredit och betalar man inte fakturan i tid får man en påminnelseavgift. Fakturan skickas via mail till den mailadress du själv angett och betalar du fakturan inom 14 dagar från att du fått den kommer du inte få en påminnelse.

    Ifall man upplever att man fått en felaktig påminnelse kan man kontakta Klarna och förklara varför påminnelsen varit felaktig - min upplevelse är att de brukar vara rätt schyssta med att ta bort påminnelser ifall man kan förklara varför den inte borde skickats.

    Om man inte tycker att det är rimligt med påminnelser eller inkassoavgifter för obetalda fakturor är det bäst ifall man istället betalar med kort - man måste såklart inte betala mot faktura om man inte vill.

     

    Vimla är inte inblandade i påminnelser/inkassoavgifter och får heller ingen del av betalda påminnelse/inkassoavgifter. Så vi är med andra ord gladast ifall fakturor betalas i tid och våra medlemmar slipper avgifter.

     

    Så, vill man inte betala med faktura behöver man inte och oavsett betalmetod kommer man aldrig stöta på några problem så länge räkningen betalas i tid. 

     

    Det finns såklart saker som kan förbättras och tre saker som vi jobbar hårt med är: 

     

    1: Checkouten/betalningsrutan är otydlig. "Godkänn betalning 0 kr" är inte helt tydligt vad det innebär och vissa har uppfattat det som otydligt vilken betalmetod man väljer (tips: man kan alltid se sin betalmetod under "Kontouppgifter" på Mitt Vimla). Det här är vi medvetna om och jobbar med så att det blir så enkelt och tydligt som möjligt att ändra betalmetod.

     

     

    till_blogginlägg.png

     

     

    2: Ibland får man olika besked av oss och Klarna vilket är förvirrande. Det är en tillgång att kunna ringa till Klarna för att få hjälp med sina betalningar över telefon, men faktum är att Klarna är ett enormt stort företag som samarbetar med väldigt många olika partners som fungerar på väldigt olika sätt.

    Vi har ju stenkoll på hur våra regler är och hur våra system fungerar, men det här skiljer sig ibland från vad Klarna-supporten är van vid eller till och med utbildad till. Vårt samarbete är än så länge ganska ungt och vi pratar ständigt om hur kommunikationen ska förbättras då vi båda vill att överlämningar ska vara så smärtfria som möjligt.

     

     

    va.jpg

     

     

    3: Faktura/momsspecifikationer fungerar inte som tidigare och man måste kontakta oss för att få dem utskickade. Tidigare låg alla specifikationer och tidigare betalningar på Mitt Vimla och det var väldigt många som trodde att detta var fakturan som skulle betalas. Detta ledde i sin tur till att det skapades en ohållbart stor volym supportärenden om varför det inte fanns betalningsuppgifter i specifikationen. Vi har ingen lösning på hur specifikationer ska visas utan att missuppfattas som fakturor och vi tar gärna emot tips och förslag.

     

     

    specifikaiton.png

     

     

    Vissa har redan bestämt sig för att Klarna är ett skitföretag och identifierar sig starkt med den ståndpunkten. Det är okej, man behöver inte gilla allt och det är såklart viktigt att man står för det som är viktigt för en. Även om vi inte nödvändigtvis håller med så hör vi ert missnöje. För er kommer vi till hösten/vintern undersöka möjligheten till en betalmetod som går vid sidan av Klarna, så att man kan betala för sitt abonnemang helt utan att Klarna är involverade.

    Det här är inget löfte om att ett nytt betalsätt kommer, det är ingen exakt tidsangivelse när något kommer ske eller en indikation på att vi är missnöjda med eller på väg bort från Klarna utan vi kommer undersöka vilka möjligheter som finns tillgängliga. Jag är väldigt tydlig med förutsättningarna så att jag inte skapar fel förväntningar :)

     

    Förhoppningsvis har jag fått med svar på de flesta frågor och har man fler tankar eller funderingar tar jag gärna ett KONSTRUKTIVT snack. Det är lite svårt för mig att ge ett bra svar på personliga åsikter om hur Klarna är som företag och jag pratar hellre om vad som inte fungerar på ett bra sätt och hur vi löser det. Det är ju så vi blir bättre tillsammans. 

  • Petter Blogg

    Hej

     

    Vimla växer så att det knakar! Det är såklart väldigt goda nyheter, men att vi blir fler innebär också vissa utmaningar: vi har haft en riktigt hög belastning i supporten på sistone. Vi är ett litet team och när det kommer många frågor på en gång kan det ta ett tag för oss att beta av allting, vilket i sin tur leder till längre svarstider. Inte roligt för någon och jag jobbar så hårt jag kan för att det inte ska behöva bli så igen.

     

    Som vanligt var forumet helt fantastiskt på att ge support och de som sökte sig hit fick väldigt bra svar och snabb hjälp med sin problem. Väldigt roligt att se!

     

    Många av de frågor vi får är väldigt enkla och svar finns oftast att få i vimla.se/support eller på forumet och det snabbaste sättet att få hjälp är ju att hitta de svar som redan finns. Framöver kommer det ske vissa förändringar i supporten för att man lättare ska kunna hitta svar på sina frågor:

     

    • Vi kommer att ändra informationen i de mail och brev vi skickar ut när man blir ny medlem så att de vanligaste frågorna besvaras direkt.

     

    • Vi har skapat en plats där man får svar på sina frågor; vimla.se/support. Dvs det går inte längre att svara på våra automatiserade mailutskick.

     

    • Vi kommer skicka ut mer information via sms istället för mail. Man kan såklart välja att inte få sms om man vill, då är det bara att höra av sig till oss.

     

    • Vi kommer utöka "Vanliga frågor/svar" på vimla.se/support och bättre integrera sidan i forumet så att tröskeln för att söka efter och får hjälp i forumet blir mycket lägre jämfört med idag.

    Målet är alltså att skapa förutsättningar för att på ett snabbt och jättesmidigt sätt hitta svaret på sina frågor själv, så att ärenden som inte kan lösas utan oss på Vimla får snabbare och bättre hjälp. Det här tror jag kommer göra att alla blir ännu nöjdare med supporten och hjälpen hos oss och självklart kommer man fortsatt att kunna nå oss via mail och chatt precis som innan.

     

    För ett tag sen skickade vi ut en nöjdhetsundersökning via sms till några av er. Vi har för avsikt att göra det här ungefär två gånger om året då det är väldigt intressant för oss att veta hur nöjda ni är och vad vi gör bra/kan bli bättre på.

     

    Resultatet av mätningen visar att ni är väldigt nöjda - nu har inga konkurrenter publicerat siffror jag kan jämföra mot men jag är helt övertygad om att Vimla har Sveriges nöjdaste medlemmar. Det här är såklart sjukt roligt men jag är också enormt ödmjuk inför det stora förtroende det innebär. I min mening finns det inget roligare och mer stimulerande jobb än att få förvalta Sveriges nöjdaste medlemmars förtroende - tack för det!

     

    Ha en riktigt fin helg nu :)

     

    Petter

  • Petter Blogg

    Vimla – Mobiloperatören som gör världen lite bättre.

    vimla-rosta-2000.jpg

    Om du har två identiska produkter men där det ena företaget bara bryr sig om att tjäna pengar medan det andra väljer att ge tillbaka lite till samhället, vilket skulle du då välja? Vi tror att många företag kan göra mycket mer än de gör idag.

     

    Och när vi ställt oss ovanstående fråga bestämde vi oss raskt för att dela med oss av en liten del av vår vinst för att göra världen lite schysstare. En idé som kändes både logisk, självklar och bra i magen efter att den kläckts.

     

    Gör skillnad genom att ringa, messa och surfa.

    Upplägget är att ju fler som ringer med Vimla desto mer pengar kommer vi dela med oss av. Vimla blir som en genväg som hjälper dig hjälpa olika välgörenhetsorganisationer genom ditt vanliga mobilanvändande.

     

    Du bestämmer vem som får del av pengarna.

    Du har nu chansen att på enklast möjliga sätt hjälpa till att göra världen till en schysstare plats. I september kommer vi donera 150 000 kronor (i första rundan har vi valt att donera en fast summa) till en av tre organisationer. Dom nominerade som har chans att få bidraget är:

     

    RFSL som kämpar för hbtq-personers mänskliga rättigheter.

    Mind som hjälper och stöttar människor som lider av psykisk ohälsa.

    Djurens rätt som är Sveriges största djurrätts- och djurskyddsorganisation.

     

    Nu behöver vi din hjälp att välja vem som till sist får vårt bidrag.

     

    Kika in på vimla.se/rosta och lägg din röst på den organisation som du tycker borde få pengarna.

  • Petter Blogg

    - Cookie-varningen är nu tillbaka i headern (överst på hemsidan). Det går även att trycka var som helst på det blåa fältet för att klicka bort varningen, inte bara på krysset.

    Bekräftelse avslut av abonnemang.png

     

    - En bekräftelseknapp är tillagd i Mitt Vimla då en medlem vill avsluta sitt abonnemang.

    Bekräftelse avslut av abonnemang.png

     

    - Tipsinformation låg tidigare konstigt i hemsidans header. Nu är det tillfixat.

     

    - I trafikspecifikationen är punkter ändrade till kommatecken.

    Bekräftelse avslut av abonnemang.png

     

    - Nu går det att skrolla på tacksidan i alla enheter.

     

    - Vissa Adblockers sorterade bort bilder på hemsidan. Det är nu löst.

     

    - Kudossiffror är nu rätt alignade i forumet.

    Bekräftelse avslut av abonnemang.png

    - Kudosknappar försvinner inte när man har tryckt på dem i forumet.

     

    - Checkboxar i forumet är nu tillbaka där de ska finnas.

     

    - Stavfel och andra småbuggar är också tillfixade.

  • Petter Blogg

    Ring med Vimla och dela med dig!

    När du ringer, surfar och messar med oss gör du Sverige till ett bättre ställe; från och med nu låter vi en del av vinsten göra världen schysstare!

     

    Ett nytt Vimla!

    Varför då? Jo, för att vi startade Vimla med en övertygelse om att göra saker annorlunda och vara ett schysst företag, med bra villkor och erbjudanden. Inga luriga asterisker, inga lismande säljare, inget lull-lull för att sälja mer och inget skitsnack. Den idén vill vi nu utveckla och sprida till världen omkring oss genom att hjälpa organisationer vi och ni sympatiserar med.

     

    Vem, vad och hur mycket?

    Tanken är att vi ska donera en del av vår vinst, men eftersom vi fortfarande är en David bland många Goliat, och inte gör så jättemycket i vinst just nu, tänker vi ge minst 300 000 kronor i år. En summa som kommer växa i takt med att fler väljer att ringa med oss. Vi planerar att dela ut pengar två gånger om året, dvs. 150 000 per gång. Den första utdelningen är planerad till september 2016.  

     

    Och de nominerade är.

    Till den första rundan har vi nominerat tre organisationer som vi tycker gör ett bra och viktigt jobb. Omröstningen öppnar den 4 april 2016 för både medlemmar och allmänheten. De olika organisationerna är:

     

    - Mind: Förebygger psykisk ohälsa genom att erbjuda medmänskligt stöd, sprida kunskap och bilda opinion. Bland annat driver Mind tre olika telefonlinjer: Självmordslinjen, Föräldratelefonen och Äldretelefonen.

    - Djurens rätt: Djurens Rätt är Sveriges största djurrätts- och djurskyddsorganisation. De arbetar för en värld där djur respekteras som kännande individer med rätt till sina egna liv.

    - RFSL: Arbetar för att samma rättigheter, möjligheter och skyldigheter ska gälla för hbtq-personer som för alla andra i samhället.

     

    Mobiltelefoni som märks

    Vi hoppas att du blir lika taggad på det här som vi! Vi kommer fortsätta vara operatören som utmärker sig med grymt bra kundservice, tjänster och teknik. Vårt huvudfokus kommer alltid vara att ge dig den bästa mobiltelefonin i Sverige. Samtidigt vill vi engagera oss i mer än bara samtal, surf och mess och vara ett företag som gör ett positivt avtryck i världen.

     

    _DSC1408.jpg

     

    Du kanske har märkt att utseendet på delar av vimla.se har förändrats också? Det är en del i vår nystart. Vi vill att det ska synas tydligt att vi är medlemsdrivna och att vi försöker vara lite annorlunda och karaktärerna representerar våra medlemmar.

     

    Och förresten, glöm inte att berätta om Vimla för alla dina vänner. Ju fler vi är som ringer, messar, instagrammar och statusuppdaterar desto fler selfies och gif:ar som skickas, ju mer musik som streamas, mail som cc:as och mammor som får ett samtal då och då, desto bättre för Sverige, världen och galaxen!

     

    Hela teamet på Vimla!

  • Petter Blogg

    Nu kan du betala på fler sätt än med betalkort

     

    Vi har fått förslag från flera medlemmar om att man vill kunna betala på ett annat sätt än betalkort och äntligen är vi färdiga. Här diskuteras det till exempel av @mlo @MikaelE @svenerikols2, @Michaeloch @Adnan :heart:

     

    Nu kan vi tillsammans med Klarna erbjuda moderna betalningar där du själv kan välja hur du vill betala. Vi har från och med idag faktura via mail och autogiro utöver betalkort som vanligt. Inom kort kommer du dessutom att kunna växla mellan de olika betalsätten hos Klarna.


    Ok, så vad innebär det här för dig? 

     

    Om du är ny medlem:

    Om du beställer från och med nu så kommer du att välja mellan betalsätten bank/kreditkort, autogiro och faktura per mail när du beställer ditt abonnemang.

    Befintlig medlem:


    Inom kort kommer du att kunna logga in och byta betalkort. Vi håller just nu på med de sista justeringarna.


    I samband med denna förändring har vi ändrat villkoren som rör betalningar lite grann. Du kan läsa de nya villkoren i sin helhet här: vimla.se/villkor

  • Petter Blogg

    Hej! 

     

    Jag hoppas att ni har en fin alla hjärtans dag. Passar på att påminna om att vi älskar alla medlemmar och vill i år skicka en extra hälsning till @Pj77@Lidback och @mlo.

     

    Den här videon är till er: