• Kgt289 Betalning/Faktura

    *chatten fungerade INTE att ansluta sig till

  • Kgt289 Betalning/Faktura

    @Isabelle

    Nej, jag skickade från samma mejladress som är kopplad hit till kontot. Och chatten fungerade att ansluta sig till.

    Betalningsmetod faktura är vald och nu gick jag dessutom in för att välja det igen. Klarna skulle tydligen skicka en faktura till min mejladdress (efter att jag klickat på "betala") samma adress som är kopplad hit och som jag har fått fakturorna till i flera år. Det har fortfarande inte kommit någon faktura. Jag har gått igenom skräpposten med etc. Jag har som jag skriver heller inget som gör att klarna skulle neka mig. Jag betalade en faktura hos dem senast förra veckan på en vara jag köpt från en annan leverantör.

    Problemet ligger inte hos mig, utan hos er eller/och klarna. Så vänligen, skicka en faktura till mig enligt mina val så betalar jag så gärna. Och stoppa inga tjänster för mig eftersom jag inte har givits omöjlighet att betala.

  • Kgt289 Betalning/Faktura

    Era besked om vad som gäller är dubbla och förvirrande.

    Jag har alltid fått ett mejl med en faktura alternativt/och ett mejl med betalningsuppgifter som ocr-nummer etc samt en länk till fakturan om denna intresserar mig.

    I natt fick jag ett mejl från Er, samt ett sms i morse, med samma budskap. Enligt nedan bild.

    Jag mejlade Er med en gång/skapade ett ärende, men har fortfarande inte fått något svar. Varför jag letade upp den här tråden.

    Jag har aldrig varit inne och gjort någon förändring vad gäller betalningsmetod. Jag har alltid haft faktura och har inte gjort några som helst justeringar för att förändra detta. Och även om jag inte ens har autogiro, så skulle det ha funnits täckning vid ett sådant fall. Jag har heller inget obetald hos Klarna eller några som helst skulder som skulle ge de en anledning till att neka mig att betala via dem.

    Ni kan inte stoppa tjänster som ni inte ens har fakturerat mig.

    Vill ni snälla vara vänliga och informera om vad det är som pågår? För såhär tror jag inte att det ska gå till om man pratar med konsumentverket.


  • Kgt289 Abonnemang

    Åh Tack Viktor! Nu blev jag himla glad igen :smileyvery-happy:

  • Kgt289 Abonnemang

    Läser ovan och kan inte tolka det på annat vis än att ni menar att jag måste vänta ända till på måndag för att ni ska aktivera mitt nya SIM-kort och att jag först då kan använda min telefon??

     

    Det är riktigt dåligt i så fall.

     

    Det är lördag idag och det är nu över helgen som jag har tid att göra alla inställningar i min nya telefon, men kan inte göra det sålänge NI inte aktiverar mitt kort.