• Kenth Svartberg Teknisk Support

    Hej Ida,

    Tack för svar! Hur länge beräknar man att det inte går att ändra, tror du? Dagar, veckor eller månader? Tills dess antar jag att hon får en avi att betala månadsavgiften med. Tillkommer då någon aviavgift?

    Vänliga hälsningar Kenth

  • Kenth Svartberg Teknisk Support

    Nu har jag löst ett par problem på vägen att byta ut kontantkortet till ett Vimlaabonnemang åt min mor. Nu står jag inför betalningen. Hon vill ha autogirering men saknar mobilt bank-ID (vilket jag har förstått är nödvändigt för autogirering). Har förstått att man kan få en liknande automatisk betalning via betalkort. Hon har ett maestrokort, hur går jag tillväga för att få till det? Vi uppgav autogirering vid beställningen, så något antar jag behöver ändras.

  • Kenth Svartberg Teknisk Support

    Tack för svar! Det blir väl till att fixa en ny adress som kan användas till hennes abonnemang (hon har inte själv epost och andra moderniteter :-))

  • Kenth Svartberg Teknisk Support

    Hej! Jag försöker hjälpa min mor att skaffa abonnemang hos er. Får dock felmeddelande (felkod 13) med tips om att ändra epostadress. Kan jag inte ha samma adress till henne som jag angett för mitt eget abonnemang?