• Kent Åman Vimla 2.0

    Hej allihopa.

    Det har ordnat sig för min del.

    Problemet är att de generella inställningarna inte räcker till för alla mobiler.

    Ni som har udda eller utländsk modell, prova inställningarna i listan som Vimla har.

    Prova en i taget. Samsung Lenovo och så vidare. En av dem bör passa för er mobil.

    Lycka till. 💗

  • Kent Åman Vimla 2.0

    Har bytt till nya SIM-kortet, men det vill inte fungera. Det tog några timmar sedan gick det bra att ringa, men jag har inget internet. Inställningarna är rätt och data trafiken påslagen. Men inget internet. Kan någon snälla hjälpa?

  • Kent Åman Betalning/Faktura

    Tillhör inte support men såhär löste det sig för mig: gå in på "Mitt Vimla" och klicka på betalningar. Klicka på Betala. Registrera om ert kort.

    Då kommer det stå " betalning pågår". Pengarna kommer då att dras innom 48 timmar. Klarna tar också tid på sig. Tänk på också att när pengarna dras från ert konto,så tar det ytterligare en tid innan de är Vimla till hands


  • Kent Åman Betalning/Faktura

    @NiklasO

    Gå in på "mitt Vimla och klicka på betalningar så ska det komma upp. Det gör det hos mig iallafall.

  • Kent Åman Betalning/Faktura


    @Michael

    Såg det, men det hjälper inte. Då måste man byta betalningsmedel, och det vill jag ju inte. Eller är det tänkt att man ska registrera om det man redan har?

  • Kent Åman Betalning/Faktura

    Fortfarande problem med Swedbank. Startar nytt abonnemang, och är osäker på hur jag gör nu. Kommer Vimlar försöka dra igen?

  • Kent Åman Betalning/Faktura

    Har också samma. Först "betalning pågår" och nu "Swedbankmedger ej".

    Håller på att starta abonnemang. Hur gör man nu?

  • Kent Åman Abonnemang

    @MikaelE

    Tack. Men resten då? Är ju en hel massa som ska fyllas i

  • Kent Åman Abonnemang

    Jag har en Lenovo k5, och måste själv ställa in apn inställningar. Hur får jag tag i dem?