• Kenneth Bogren Teknisk Support

    Samma här!

    ****redigerat bort din bild då numret visas öppet så du vet****** / Ida


  • Kenneth Bogren Teknisk Support

    Hej!

    Ditt ärendenummer: #****** Din fråga har mottagits av oss på Vimla och vi svarar så snabbt vi kan.På support.vimla.se och forumet.vimla.se hittar du svar och lösningar på det mesta!Glöm inte att ladda ned vår app! I den kan du ändra inställningar på ditt abonnemang, ändra samtal- eller surfnivå mm. Appen finns för iPhone och Android-telefoner.Vimla



    Kenneth Bogren

    4 juni 09:45 CEST

    07*******

    PANIK!

    Har en ny Iphone 7 med det nya sim kortet i!

    Har provat manuellt mm blabla, allt som ni vill man skall prova.

    Har dålig alt ingen mottagning, för att ringa/ ta imot samtal eller sms så måste jag starta om telefonen och efter det samtalet/sms ét så försvinner signalen igen.Med vänliga hälsningar

    Kenneth Bogren



  • Kenneth Bogren Betalning/Faktura

    Det va inga nyheter, men tack ändå!



    Har inte ens valt faktura som alternativ, betalade med mitt mastercard där.

  • Kenneth Bogren Betalning/Faktura

    HUR DÅ?