• Juhani Verkkoperä Teknisk Support

    @Juhani-Verkkoperä sa:

    Vimla har efter min felanmälan konstaterat att det är fel med sms tidsstämpeln på 2.0. Problemet är inte åtgärdat ännu. Detta medför b.l.a. att jag kan inte skicka sms från min telefon till bilens motorvärmare för att styra den. Kan innebära andra problem också.



    Chattade med supporten idag eftersom problemet fortfarande är olöst. Inte prioriterat problem pga. migreringen till 2.0 som sägs ta all tid. Märklig nonchalerande av kundservice som Vimla håller på med. Ännu värre blir det när man i Vimlas egen forum hittar beskrivningar av problemet 11 månader tillbaka i tiden! Obegripligt! Och när supporten vid felanmälan spelar sig vara ovetande att problemet har existerat länge. Uppmanar kunden att ta kontakt i detta fall tillverkaren av motorvärmare Eberspächer. Mörkande och lögner är inte kundservice. Måtte någon av Vimlas högre chefer läsa detta och rätta till sitt problem.

  • Juhani Verkkoperä Teknisk Support

    Vimla har efter min felanmälan konstaterat att det är fel med sms tidsstämpeln på 2.0. Problemet är inte åtgärdat ännu. Detta medför b.l.a. att jag kan inte skicka sms från min telefon till bilens motorvärmare för att styra den. Kan innebära andra problem också.