• Judit Csapo Betalning/Faktura

    @Alex_Vimla, sim-kortet för detta abonnemang sitter i min sons bil för datatrafik, så sms är värdelös för min del. Jag betalar gärna alla mina obetalda fakturor på en gång, men tycker att betalningspåminnelse är orättvis när ni inte skickar ut info om bytet och man tror att betalningen rullar på som förra året.

  • Judit Csapo Betalning/Faktura

    Problemet med Nordea autogiro kvar

  • Judit Csapo Betalning/Faktura

    Hej! Jag tycker att ni borde ha skickat ut info via email med avsändare Vimla, att ni har slutat fakturera via Klarna och bytt till Billogram. I dagens läge inte många som öppnar en mail med en faktura från en okänd avsändare.

    Jag betalade fakturorna via Klarna automatiskt och förväntade mig att det skulle ha gått över till den nya leverantören eller åtminstone fått ett mail att jag ska godkänna den nya och inte veta det via betalningspåminnelse