• Jonas Persson163 Abonnemang

    Såå..nu nedgraderade jag precis mitt abonnemang från 10 till 4 GB/mån. Kan i alla fall inte klaga på priset som det nu blir för mig de närmsta 12 månaderna: 100 kr för i snitt 11 GB surf och i praktiken fria sms/mms och samtal per månad! :) Tack Vimla (!) - nu återstår det bara att se om jag fortsatt är kund hos er efter våren 2019...

  • Jonas Persson163 Teknisk Support

    @Alex_Vimla sa i [Simkortsbyte nu](/post/20533):

    >

    @Anders-Sundqvist Okej, är det Vimla 2.0 simkortet du fått hem? För då ska du gå in och boka tid för när du vill byta till det simkortet här: https://sim.vimla.se/valj-dag


    /Alex


    Jag har fått hem mitt nya simkort med den senaste tekniken, men det fungerar inte att välja dag för byte. Jag skriver in mitt mobilnummer och PUK-koden som finns på det nya simkortet, men det som händer då är att jag bara får ett felmeddelande som lyder "Något gick fel". Har försökt två gånger och får samma felmeddelande...