• Jonas Larsson39 Betalning/Faktura

    • Hej Vimla!


    I slutet av 2019 så hade ni ett känt problem där vi kunder felaktigt blev fakturerade för sms skickade till utlandet.

    Detta skulle ni kompensers oss genom att dra av kostnaden på nästkommande faktura.

    Men varför tar ni inte hänsyn till öresavrundningen?

    I mitt fall så har jag blivit fakturerad för sms till utlandet på 3,50 kr vilket med öresavrundning blev 4 kr. Min totala faktura hamnade därmed på 144kr för december månad.

    Nu i januari månad så har ni dragit bort 3,50 kr från 140kr och därefter gjort en öresavrundning. Min faktura hamnade på 137 kr för januari.

    Jag får alltså felaktigt betala 4kr för att ni får problem med systemet men jag får bara 3kr tillbaka! Är detta ett sätt att lura era kunder och att ni kan tjäna pengar på era egna problem?!

    Jag kan garantera att ni har gjort samma för flera av era kunder! Se för f*n till att kompensera era kunder rätt!

    Mvh

    Jonas