• Johnny Rudelius Teknisk Support

    Funkar fortfarande inte för mig med ver 2.

  • Johnny Rudelius Vimla 2.0

    @Sven

    Ja, alltså en "alltid för allt" vidarekoppling finns i appen eller på mitt.vimla.se utan mer än vanlig inloggning.

    Jag förstår inte heller riktigt varför MMI skulle stängas av, det får gärna Vimla återkomma om.

    Just nu verkar dom hittat hur dom skall vidarekoppla vid ej nåbar, trots var supporten sa förra veckan. Återkommer om det funkar utan problem.

  • Johnny Rudelius Vimla 2.0

    @Johan-Arne-Ingelsson-Nykvist

    ** koderna (mmi) är avstängda vidarekoppling på alla samtal alltid kan man göra från appen, allt annat är via supporten.

    Menyerna i telefonerna är bara ett interface mot MMI kodemq

  • Johnny Rudelius Vimla 2.0

    @Isabelle_vimla

    Ni kan kolla på chattloggen från min session med supporten från i fredags när jag undrade varför vidarekopplingen vid ej nåbar som ni lovat på onsdagen inte blivit inkopplad. Han gick ju tom och frågade högre upp? Det resulterade att någon hos vimla satte på *"Vdarekoppla alltid" utan mitt önskemål vilket jag upptäckte i söndags.

  • Johnny Rudelius Vimla 2.0

    @Isabelle_vimla


    Du får ni berätta HUR man gör det för supporten. För Supporten säger Nej, det går inte. Bara att "Vidarekoppling Alltid" är det enda som den nya plattformen stödjer men att dom gladeligen vidarebefodrar mina åsiker uppåt.



  • Johnny Rudelius Vimla 2.0

    Jag satt i chatten några minuter innan jag skrev detta och fick då meddelandet att denna tjänsten INTE finns i Vimla 2.0 och jag kunde inte heller bli nedgraderad igen. Bara "allt eller inget" vidarekoppling fanns att tillgå.

  • Johnny Rudelius Vimla 2.0

    En för mig väldigt viktig funktion, vidarebefodring vid ej nåbar går inte att ordna i Vimla 2.0.

    Detta är riktigt, riktigt skit för mig och tyvärr fick jag inte veta att funktionen som är en del av den grunläggande GSM standarden "inte finns i den nya plattformen".

    En mycket irriterad och snart inte kund längre - kund.