• Johan24 Allmänt

    Hej @Michael

     

    Vi ska vara den mest användarvänliga mobiloperatören där förändringar drivs av användarna. Det översätter vi till att man ska få rätt information när den behövs, att man ska kunna fixa de saker man vill själv och enkelt hitta information och ställa frågor. De flesta som vill vara med och påverka Vimla's utveckling är dock tekniskt intresserade. Det tror vi skapar hållbarhet och trovärdighet på en marknad där mycket handlar om att skrika högst. 

     

    En andel av Vimlas målgrupp är absolut teknikintresserade, men målgruppen är lite bredare definierad än så. Vi riktar oss till de som vill ha mycket för pengarna, men inte vill tumma på kvaliteten i tjänsten. Många av dessa är yngre i åldrarna och i många fall studenter och vana vid att hantera sina tjänster online. Dock är det givetvis så att denna "lite modernare"  profilen absolut inte begränsat till de åldrarna utan vissa är lite äldre. 

     

    Med det sagt använder den absoluta majoriteten av de vi riktar oss till surf i mobilen och då är inte 0,1 GB ett alternativ just nu. Därför har vi den lägsta nivån på 1 GB för att inte upplevas som spretiga. Låter det rimligt?

  • Johan24 Allmänt

    Hej! En liten uppdatering hann vi med den här veckan, även om det inte helt och hållet löser felet. 

     

    1. Nu ligger båda notiserna längst upp på sidan och textvolym om tipsning är förminskad något.

    2. Fontstorlek och knappstorlek är något minskad

     

    Hur tycker ni att det kan förbättras ytterligare?

     

    IMG_2533.png