• Johan24 Vimla 2.0

    @Alex_Vimla


    Jag måste få framföra att jag tycker det är rekord-uselt att ni på Vimla bara blundar, när ni får rättmätig kritik för att ni tar bort en funktion som era kunder haft, och anser är viktig!

    En av dem är jag.

    Är kunderna till för Vimla, eller är Vimla till för kunderna?

  • Johan24 Idéer

    Hej @Michael,

     

    Det är på gång, men det tar längre tid än vi trodde. 

     

    Återkommer så fort vi har något vi kan dela med oss av. 

  • Johan24 Buggar

    @mlo: Om du kan, vore det toppen om du kan skicka URL:en från in-app annonsen till mig. Min gissning att annonsen kommer via vårt affiliateprogram där någon affiliate har missuppfattat vårt erbjudande (medvetet eller omedvetet).

    Jag vill vara tydlig med att det inte är ett annonsformat ned budskap som vi själva har formulerat. 

  • Johan24 Abonnemang

    Kul att du är intresserad @Andyman

     

    Dessvärre har vi inte kunnat prioritera större datavolymer under och nu efter sommaren. Det kommer, men det kommer att dröja ytterligare någon/några månader. 

     

    Återkommer när vi har mer info.

  • Johan24 Idéer

    Hej @Michael Dessvärre kommer vi inte göra något åt det här under året åtminstone pga begränsningar i den tekniska konfiguration som är tillgängliga för oss i Telenors externa interface. 

  • Johan24 Abonnemang

    Hej @Michael


    Håller med. Det är inte alls bra att du känner att det måste hänvisas till andra bolags tjänster.


    Scenariot du beskriver med 7 GB per timme för streaming av Netflix är dock ett extremfall där man streamar Ultra HD/4K. Det finns ingen mobil som har behov att streama den kvaliteten, utan det rör sig i sådant fall om internetdelning till en dator och då kommer det alltid vara mycket mer lämpligt med fast bredband. Normalfallet med HD-kvalitet är  ungefär 3 GB per timme.


    Oavsett tycker jag att du har en bra poäng i (1) att vi inte har prioriterat det här och (2) att vi inte vill att man ska behöva komplettera med våra konkurrenters tjänster.


    Jag ska prioritera det här och hoppas kunna återkomma med en uppdatering snart.