• Joachim Persson Teknisk Support

    Har samma problem, när jag går in på sim.vimla.se så hittar jag inte var jag ska aktivera mitt kort? Det enda ja hittar är var man går in för att beställa det nya SIM-kortet. Jag har redan det nya kortet som sitter i min telefon nu utan resultat. Var aktiverar jag mitt kort? Det står man ska välja ett datum.

  • Joachim Persson Abonnemang

    Men ja hade ju 92GB cirka så om man väljer 100GB så försvinner all surf efter en månad? För det är ju de som hänt. Förra månaden drog ja på med 100GB för att kunna ha en buffert inför framtiden. Varav cirka 8GB brände jag fram tills natten mellan iförrgår och igår. Nu är ALL min surf borta. Logiskt? Du missuppfattade uppenbarligen de ja skrev. 92GB är borta från ingenstans och nu har jag INGET internet i min telefon alls...

    @Spotify sa:

    @Joachim-Persson
    Ingen data sparas i potten om du väljer 100GB-abonnemanget:
    https://support.vimla.se/articles/article/100-gb

  • Joachim Persson Abonnemang

    Förra månaden fyllde ja på med den största potten 100GB. Ja hade kommit ner på ~92GB i runda slängar. All min surf är sedan igår borta och har inget nät alls i min lur. Alltså för fan?