• Jesper Kyrk Vimla 2.0

    Hej jag beställde ett Vimla 2.0 för över 1 månad sedan nu och fortfarande ej fått något, ska på utlandssemester den 28e Januari så skulle gärna vilja ha det innan jag åker!

    Tack på förhand!

  • Jesper Kyrk Teknisk Support

    Hej jag beställde precis ett SIM 2.0 men adressen blev inskriven fel.. men min kontoinformation står den rätta adressen ser ni detta eller behöver vi göra om ansökningen om SIM 2.0?

  • Jesper Kyrk Teknisk Support

    Hej jag har skickat efter ett nytt SIM-kort och försöker få igång detta, PUK koden är 82022021 på de nya kortet jag har fått

  • Jesper Kyrk Teknisk Support

    @Jesper-Kyrk Hej det funkar fortfarande inte PUK koden jag har till detta kort är 82022021

  • Jesper Kyrk Teknisk Support

    Hej jag har spärrat mitt förra SIM-kort och nu fått ett nytt 2.0 SIM men jag kan inte aktivera de, står jag ska fylla i mitt telefonnummer och få en kod skickad till mig men så är inte fallet så kan inte gå vidare för att aktivera de nya simmet.. Tack på förhand!