• Jan Garry Blom Abonnemang

    Kan inte låta bli😊..beställde ett nytt abonnemang från en annan operatör. Ungefär samma villkor som Vimla. En timme efter beställning hade jag bekräftelsen per mail. En liten stund efter kom nästa mail....simkortet är på väg och kommer med posten imorgon. Det ni, på Vimla!

  • Jan Garry Blom Abonnemang

    Då jag läst igenom forumets olika inlägg och trådar är det inte mycket som är positivt den senaste tiden. Vill inte ha en massa krångel då det är min svärmor som ska använda abonnemanget. Då måste saker och ting fungera. Därför har jag beslutat att annullera beställningen och därmed är den verkställd.

    Jan Blom Ronneby.


    @Jan-Garry-Blom

  • Jan Garry Blom Abonnemang

    Har beställt ett abonnemang med löfte om en bekräftelse via mail. Inte fått något. Skrivit ett par ggr. på chatten. Inte ett ljud. Var är simkortet? Har inte fått nåt! Appen jag laddade ner fungerade inte i början. Det tuggade och kraschade och svårt att logga in. Denna gången lyckades det! Detta är sanslöst dåligt bemötande mot en förstagångskund. Även om det krånglar kan Vimla höra av sig! Nån dag till och det inte fungerar annullerar jag beställningen. Det finns flera operatörer!

    Jan Blom Ronneby