• Isabelle_Vimla Teknisk Support

    Vi håller fortfarande på att undersöka saken :)

  • Isabelle_Vimla Betalning/Faktura

    @Peter-Wärnfeldt

    Hej Peter!
    Tänk på att inte skriva ut personuppgifter, eller telefonnummer på ett öppet forum.


    Jag kan inte lämna ut information kring någon annans abonnemang, men din mor är varmt välkommen att komma in i chatten eller skicka ett mail om hon har några funderingar kring sitt abonnemang, så kikar vi på det!

  • Isabelle_Vimla Abonnemang

    Du hittar alla våra abonnemang och priser på vimla.se/priser

  • Isabelle_Vimla Abonnemang

    @Mats-Valstedt

    Hej Mats!

    Egentligen kan du inte ha ett företags/förenings-abonnemang hos oss. Du som privatperson kommer alltid att vara ansvarig för abonnemanget.
    Däremot kan vi manuellt lägga in dina föreningsuppgifter i våra system och se till att du får ett fakturaunderlag med moms specat på skickat till dig varje månad. Då kan du använda det som underlag för din bokföring.



  • Isabelle_Vimla Teknisk Support

    @Anderz-Helgesson-Berg

    Hej Anderz!

    Starta om luren igen nu så ska det vara full flax framåt!

  • Isabelle_Vimla Betalning/Faktura

    @Sofia-Fransson

    Den känner av att det ligger en schemalagd betalning, så februariräkningen kommer inte bli betald dubbelt. Du kommer inte få någon påminnelse på den här korta tiden :)

  • Isabelle_Vimla Betalning/Faktura

    Hej Ola!


    När du klickar på knappen ”betala via internetbank” på fakturan så får du först godkänna Billograms användarvillkor. Där framgår vilken information som sparas och vad som händer med uppgifterna. Då har man möjlighet att ångra sig om man inte vill gå vidare med den automatiska betalningen :)

  • Isabelle_Vimla Betalning/Faktura

    @Patrik-Trädmann

    Som @CoffeeTears säger så har man 30 min på sig att redigera inlägget om man stavat fel eller likande.


    Vi kommer kunna erbjuda e-faktura i framtiden, men jag kan inte komma med något närmare datum för lanseringen ännu.

  • Isabelle_Vimla Vimla 2.0

    @Niklas-Fredriksson

    Hej Niklas!

    Jag ser att vi har skickat ett simkort till dig, men jag skickar ut ett nytt nu, om det inte kommit fram!
    Om du inte vill byta till 2.0 ännu så kan du gå in och välja "så sent som möjligt" som dag för bytet :)

  • Isabelle_Vimla Teknisk Support

    @Caroline-Johansson

    Hej Caroline!
    Jag ser inget som gör att du skulle få betala dubbelt. Kom gärna in i chatten eller skicka ett mail så kan vi kika på det!