• Isabelle_Vimla Betalning/Faktura

    @Håkan-Falk

    Hej Håkan!

    Nästa faktura skickas ut i början av nästa vecka, så du kan aktivera autogiro på den!
    Om du inte fått fakturan, eller hittar den på Mitt Vimla i slutet av nästa vecka så kan du kontakta supporten så hjälper vi dig vidare :)

  • Isabelle_Vimla Betalning/Faktura

    @Bengt-Svensson

    Hej Bengt!

    Jag får beklaga att du upplevt kommunikationen som otydlig. Om man fått en faktura som man inte känner igen är det viktigt att man hör av sig till företaget för att se att allt står rätt till. Vi skickade även ett sms till dig i slutet av februari med information om bytet av betalpartner :)


    Jag ser att du aktiverat autogiro på nytt nu, vad bra! Du betalar självklart ingen påminnnelseavgift på denna faktura!

  • Isabelle_Vimla Betalning/Faktura

    @Boel-Nilsson-Johansson

    Hej Boel!

    Fakturan skickades til din mailadress i början av månaden, men har inte blivit betald ännu. Jag har skickat ut den på nytt, du kan även hitta den på Mitt Vimla under Betalningar.

    Du har inte fått något kravbrev eller påminnelseavgift eftersom att en betalning nu är registrerad.


    Kontakta gärna supporten om du har några frågor eller funderingar!

  • Isabelle_Vimla Nummerflytt

    @Eva-Emilsson

    Hej Eva!


    Vad tråkigt att höra att du lämnar oss. Ditt nummer är öppet för flytt nu, om du ber din nya operatör att göra ett nytt försök.


    Välkommen tillbaka i framtiden om du ångrar dig!

  • Isabelle_Vimla Betalning/Faktura

    @Elin-Petersson

    Hej Elin!
    Anledningen till att februarifakturan inte har någon grön bock är att den är betald via vår gamla betalningpartner, Klarna. Med fakturor från Klarna så kan vi inte visa betaltstatus på Mitt Vimla, men jag ser att din räkning är betald så du kommer inte få någon påminnelse.


    För att se status på den fakturan så kan du logga in på Klarnas hemsida, och i framtiden kommer du kunna se betalstatus direkt på Mitt Vimla :)

  • Isabelle_Vimla Teknisk Support

    @Sammy-Johansson

    Hej Sammy!

    Vi hade en driftstörning på data under ca 1h tidigare idag, men det ska vara löst om du startar om telefonen!

    Upplever du fortfarande problem så är du varmt välkommen att kontakta supporten så hjälper vi till!

  • Isabelle_Vimla Driftinformation

    Detta är nu klarrapporterat, starta om telefonen om ni fortfarande upplever problem :)

  • Isabelle_Vimla Driftinformation

    Just nu har vi en möjlig driftstörning som gör att det inte går att surfa eller ringa över mobilnätet. Vi jobbar på att lösa problemet så snabbt det bara går.

    Detta gäller både 1.0 och 2.0

  • Isabelle_Vimla Nummerflytt

    @Marcus-Lillvik

    Hej Marcus!
    Det tar fyra vardagar för ett nummer att byta nät, så det går inte att snabba på den är jag rädd. Du kan dock använda ditt tillfälliga nummer så länge!