• Irene Karlsson225 Teknisk Support

    Hej!

    Ni skulle skicka ett nytt SIM kort till min mamma Asta Arvidsson, men hon har inte fått något ännu.

    kan ni kolla så det är iväg skickat.


    Tack på förhand


    Irene Karlsson


  • Irene Karlsson225 Teknisk Support

    Hej !

    Ja men då får du skicka till henne och så får hon låta mig öppna och fixa.


    Mvh Irene

  • Irene Karlsson225 Teknisk Support

    SIM kortet fungerar i annan telefon. Misstänker att något gick snett när hon plockade bort SIM kortet.

    Vi får det inte att fastna så det hamnar fel när vi sätter in kortet i porten.


    Mvh Irene

  • Irene Karlsson225 Teknisk Support

    Vi har provat kortet i annan telefon och där fungerar det.

    Kortet är för litet för porten på hennes telefon, vet inte hur det såg ut när hon fick SIM kortet.

    Misstänker att hon gjort fel när hon plockade loss SIM kortet.

    Skulle ni kunna skicka ett nytt kort hem till mig så jag får fixa det.


    Min adress är XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    Mvh Irene Karlsson


    Redigerad bort adressen från den offentliga tråden. @Vimla_Felix 2020-03-03

  • Irene Karlsson225 Teknisk Support

    Hon kan inte skicka eller ta emot SMS kommer upp att det inte finns någon signal.

    Kan ej heller surfa.


    Mvh Irene

  • Irene Karlsson225 Teknisk Support

    Har kollat och det går fortfarande inte att ringa till eller från telefonen.

    Röstsamtal kommer in som säger att telefonen är avstängd eller utanför teckning.

    WIFI fungerar som det ska.


    Mvh Irene Karlsson


  • Irene Karlsson225 Teknisk Support

    @Vimla_Felix

    Hej!


    Hon har ett SIM kort med nr XXXXXXXXXX7330 tror att det är det nya kortet.

    Hon har även ett SIM kort med nr XXXXXXXXXXX6497 vilket borde vara det gamla.

    Kan ni kolla om det går att aktivera.


    Mvh Irene Karlsson


    Redigerat bort SIM-kortsnumren från den offentliga tråden. @Vimla_Felix 2020-03-02

  • Irene Karlsson225 Teknisk Support

    Hej!


    Min mamma Asta Arvidsson har fått två simkort och har satt in det senare av dessa.

    Det kommer upp information om att hon skall sätta in rätt simkort. Wifi fungerar men det går ej att ringa på telefonen.

    Skulle ni kunna skicka ett nytt simkort? Hennes adress är XXXXXXXXXXXX X XXXXXX XXXXXXXXX.


    Mvh Irene Karlsson

    Redigerad bort adressen från den offentliga tråden. - @Vimla_Felix 2020-03-02

  • Irene Karlsson225 Teknisk Support

    @Irene-Karlsson225


    Hej!


    Tack för hjälpen. Då förstår jag varför jag fått faktura på 80 kr osv.


    Mvh Irene Karlsson

  • Irene Karlsson225 Teknisk Support

    Hej!

    Jag har hjälpt min mamma att skicka efter ett nytt simkort. Vet inte
    om något gått fel, men tror att jag gjorde samma som när jag skickade efter mitt simkort.
    Det var för ca två veckor sedan och hon har inte fått något ännu.

    Kan ni kolla om det har kommit in någon beställning om inte är det något ni kan fixa åt henne i så fall.

    Vet inte vad ni behöver för info för att kolla detta men hon heter
    Asta Arvidsson adress: XXXXXX och har mobilnummer: XXXXXXXXXXXX.

    Har en fråga angående mitt abonnemang. Min månadskostnad skall vara 70 kr men i sep betalade jag 80 kr det gjorde jag även i jan. Fakturan i feb ligger också på 80 kr. Jag heter Irene Karlsson adress: XXXXXXXXX och mitt mobilnr: XXXXXXXXXXX.


    Skickade även detta i söndags via mail men ej fått svar.

    Med vänliga hälsningar
    Irene Karlsson


    Redigerat bort personuppgifter (adress, telefonummer) från den offentliga tråden. @Vimla_Felix 2020-02-13