• Ida_Vimla Vimla 2.0

    Hej @Elisabet-Johansson151

    Jag kan se att du fått hjälp av Elin i vår chatt och att ett nytt 1.0 sim kort är på väg till dig då du fortfarande ska bruka 1.0 sim kortet. Har du lvar ditt gamla så kan du absolut stoppa tillbaka det i moblen så kommer det fungera.

    Har du några fundeirngar så hör av dig :)


    Mvh




  • Ida_Vimla Vimla 2.0

    Hej @Niklas-Eriksson

    Förstår jag det hela rätt om tre av fyra abonnemang fått sina 2.0 sim kort men att dessa tre inte fungerar?
    Eller fungerar det för dem ni mottagit sim kortet för men att det fjärde verkar vara på villovägar?

    Du får jätte gärna kontakta vår support med respektive nummer så ska vi klart se vart sim kortet tagit samt vad som pågår med de andra abonnemangen. Jag hittar inte något ärende i dagsläget kopplat till din mail.

    Mvh





  • Ida_Vimla Nummerflytt

    Hej @CarolineP

    Ber o ursäkt för det försenade sim kortet. Du verkar nu ha mottagit det då abonnemanget använts. Fungerar allt som det ska för dig?

    Upplever du något strul eller om du har frågor så hör bara av dig!

    Mvh


  • Ida_Vimla Teknisk Support

    Hej @tmp

    Det du beskriver är ingen större driftstörning då jag inte hört att det ska ha återkommit som ett problem. Jag tror vi helt enkelt får felsöka varför det inte fungerar för dig och din fru. Jag har kikat på området där ni bor men ser inga mindre störningar som ska påverka hur samtal fungerar, eller några störningar som ska ha skett tidigare i veckan.
    Om samma problem fortfarande kvarstår skulle jag gärna få svar på nedanstående frågor:
    - Vet ni om det gäller specifika nummer eller sker det slumpvis?
    - I fall ni begett er till en annan ort, upplevde ni samma problem där?

    Kan ni nu ringa och ta emot samtal utan problem så får jag önska en fortsatt fin fredag och trevlig 3:e advent :)

    Mvh





  • Ida_Vimla Teknisk Support

    Hej @Elvira-Norbäck

    Ursäkta mitt sena svar här.

    Jag har kikat på ditt abonnemang men ser inget tokigt och du ligger på "snabb hastighet". Upplever du fortfarande att datan är seg?
    Om, kan du testa sim kortet i en annan mobil för att se om datan är lika seg där med?
    Fungerar allt som det ska så får jag önska en fortsatt fin fredag :)

    Mvh

  • Ida_Vimla Abonnemang

    Hej @Johan-Patrik-Stormberger

    Ber verkligen om ursäkt för försenat sim kort. Ser dock att du verkar mottagit det nu då abonnemanget har använts. Stämmer inte detta så kontakta vår support!

    Mvh

  • Ida_Vimla Teknisk Support

    Hej @Inger-Johansson212

    Beklagar att du ej fått svar på fått mail ännu, chatten är snabbast väg så som S.L svarade :)

    När jag ser över ditt abonnemang så verkar allt fungera för dig, om det inte stämmer så hör klart av dig till vår support så kikar vi närmare på det ihop!

    Mvh

  • Ida_Vimla Vimla 2.0

    Hej @Johanna-Lövgren

    Ber om ursäkt för sent svar här!
    Jag har kikat på ditt abonnemang och allt ser ut att fungera för dig. Upplever du fortfarande problem så hör självklart av dig till vår support :)

    Mvh

  • Ida_Vimla Teknisk Support

    Hej @Jesper-Kyrk

    Vi kommer få behöva manuellt från vår sida se till så rätt adress registrerats för migreringen. Jag skickar ut ett mail till dig så besvarar du det med den adress som sim kortet ska skickas till så ordnar jag med resterande därefter.

    Mvh

  • Ida_Vimla Nummerflytt

    Hej!

    @Victor-Gabriel-El-Hajj

    Jag ber om ursäkt om du inte fått svar på ditt mail till oss. Rekommenderbara vår chatt om du önskar snabbt svar, den är öppen vardagar mellan 9-16.
    Ditt sim kort som du beställde senast skickades från oss 5/12 till din angiva adress , har detta inte levererats ännu? Senaste dagen för leverans av posten var igår.
    Du är varmt välkommen att besöka vårt kontor i Solna för att hämta ett sim kort direkt. I så fall behöver du höra av dig till vår chatt innan så ett sim kort kan fixas.

    @Sadeer-Thaer-Abdulwahhab-Al-Salihi Detsamma gäller klart dig, ser dock att det senaste sim kortet du beställt skickades från oss igår och detta bör levereras som senast tisdag nästa vecka av posten. Önskar du komma förbi vårt kontor så hör av dig till vår chatt innan!

    Mvh