• Hype Vimla 2.0

    @Spotify Jag har Vimla 2.0. Det glömde jag nämna!

  • Hype Vimla 2.0

    Har nyligen köpt en ny OnePlus 6 och bytte över mitt SIM-kort till min nya mobil. Samtal och mess funkar bra och täckning finns, däremot kan jag inte använda min mobildata. Jag har kollat igenom inställningarna för MMS och mobildata för OnePlus och provat att ha SIM-kortet i båda SIM-kortsplatserna, men inget fungerar. Stoppar jag tillbaks mitt SIM-kort i min gamla mobil (S6 Edge) så funkar allt som vanligt. Hjälp skulle uppskattas!

  • Hype Betalning/Faktura

    @Petter Tack så mycket!

     

    Jaha, då förstår jag! Så med andra ord gäller den fakturan jag precis betalade för maj-månad. Det var ju väldigt snällt att ni bjöd på mars-månad, vad kul! :smileyvery-happy: 

     

    Förlåt, det blev lite snurrigt och jag blir nog fortfarande lite snurrig när jag kollar på "Dina tidigare betalningar" under fliken "Betalningar"; men det stämmer precis som du säger, för där står faktiskt en nolla!

     

    Tack för all hjälp! Fortsätt med ert fina jobb, för här har ni kvittot på en nöjd kund (om inget annat).

  • Hype Betalning/Faktura

    @Asawi Okej, ville ändå prova utifall supporten fortfarande var ansträngd. Men då gör jag ett försök där istället! Tack!

  • Hype Betalning/Faktura

    Hej Vimla!

     

    Jag har hittills varit väldigt nöjd med mitt abonnemang hos er och anser att ni i dagsläget är den mest prisvärda operatören! Dock så har jag upptäckt att priset på min faktura för den kommande månaden har höjts en månad tidigare än planerat. Lite bakgrundsinformation är att jag gick med Vimla i början av mars månad och gick med under kampanjen "Halva priset i tre månader" för 50 kr/mån. Betalade för en stund sedan in min andra faktura hos er och märkte att min faktura för den kommande månaden (3:e och sista under kampanjen "Halva priset") har höjts till 100 kr/mån en månad tidigare än väntat. 

     

    Skulle gärna vilja att någon kunde titta in på detta!

     

    Tack på förhand! :smileyhappy: