• hucab76 Abonnemang

    Hej.

    Jag valde Vimla för att man kunde spara sin surf..."för alltid".

    Det jag inte använder en månad sparades till nästa och så vidare...och så vidare.

    Nu säger Vimla att detta sparas endast i tolv (12) månader.

    Vad händer sedan?

    Blir det noll på kontot?

    Vad händer med den surf jag fick då jag köpte abb. hos er?

    Det var ju en gåva som följde med min surf som skulle kunna sparas "för alltid"!

    Hur går det med att fixa fram e-faktura som betalmetod???

    Jag har länge tänkt att Vimla fixa det här, skulle till och med rekommendera Vimla till "nära och kära".

    Men nu finns ju inget incitament alls för att vara kvar, finns andra operatörer som har e-faktura och där jag kan spara min data "för alltid".

    Jag fick ett mejl idag, 21/2, från er och längst ner står det...

    "Vimla är mobiloperatören med schyssta villkor och abonnemang på användarens villkor."

    Läs det sista...där står det...

    "abonnemang på användarens villkor".

    Vem/vilka har föreslagit att ni ska sätta tidsperiod på datan???

    Allt har verkligen varit skitbra med Vimla, förutom e-faktura och nu detta.

    Synd Vimla, mycket synd, ni har förlorat en kund idag, en kund som mer än gärna är lojal om villkoren är schyssta.

  • hucab76 Allmänt

    Hej.

    Jag valde Vimla för att man kunde spara sin surf..."för alltid".

    Det jag inte använder en månad sparades till nästa och så vidare...och så vidare.

    Nu säger Vimla att detta sparas endast i tolv (12) månader.

    Vad händer sedan?

    Blir det noll på kontot?

    Vad händer med den surf jag fick då jag köpte abb. hos er?

    Det var ju en gåva som följde med min surf som skulle kunna sparas "för alltid"!

    Hur går det med att fixa fram e-faktura som betalmetod???

    Jag har länge tänkt att Vimla fixa det här, skulle till och med rekommendera Vimla till "nära och kära".

    Men nu finns ju inget incitament alls för att vara kvar, finns andra operatörer som har e-faktura och där jag kan spara min data "för alltid".


    Jag fick ett mejl idag, 21/2, från er och längst ner står det...

    "Vimla är mobiloperatören med schyssta villkor och abonnemang på användarens villkor."

    Läs det sista...där står det...

    "abonnemang på användarens villkor".

    Vem/vilka har föreslagit att ni ska sätta tidsperiod på datan???


    Allt har verkligen varit skitbra med Vimla, förutom e-faktura och nu detta.

    Synd Vimla, mycket synd, ni har förlorat en kund idag, en kund som mer än gärna är lojal om villkoren är schyssta.

  • hucab76 Betalning/Faktura

    @MaKa

    Har läst allt i tråden och det är sådant här som gör att kunder lämnar sin operatör för en annan!!!

    Hör ni det Vimla?!

    Att det fuckas upp så kaptialt för kunder om och om igen gör att ni faller i tron om att ni kan göra ert jobb!

    Det har talats om andra betalmetoder LÄNGE men ni har inte fixat detta, helt jä.vla ofattbart, på riktigt, OFATTBART!

    För er egen skull, långsiktigt, hoppas jag att ni LYSSNAR OCH HÖR på vad era kunder vill.

    Mig som kund har ni VÄLDIGT SNART förlorat, sneglar bort mot operatören Fello.


    Tack för mig.

  • hucab76 Blogg

    Hej.

    Jag hoppas innerligt att ni tillhandahåller e-faktura j*vligt snart, av alla operatörer jag haft är Vimla den som det varit mest problem med.

    Jag tänker mig januari ut.

    Kanske kanske att ni får ha mig som kund i februari.

    Jag har inga som helst problem att byta till någon annan, tycker dock det är synd att ni fuckar upp som ni gjort, och tänker man på hur ni informerar era kunder så är det ju KATASTROF!

    Har ni tittat på er hemsida ordentligt någon gång, vilken j*vla geggamojja!!!