• Hi-Young Kim Vimla 2.0

    @Ida_Vimla


    Det är ju inte ni på kundtjänst som är boven i dramat men med en chattsupport med extremt långa väntetider som dessutom lämnar besked som aldrig infrias (på ett jag numren lovades jag att jag skulle få ett sms om när jag skulle kunna återaktivera det nya vimla 2.0-simkortet, men över en vecka efter så har jag fortfarande inte fått smset), så känns det inte helt relevant att slösa ytterligare tid på det här.

    Den gamla sanningen att man får vad man betalar för har ni på Vimla nu lyckats poängtera. Jag flyttar därför mina nummer med omedelbar verkan till andra operatörer.

  • Hi-Young Kim Vimla 2.0

    Nä, det här fungerar inte. Nu lämnar jag Vimla.

  • Hi-Young Kim Vimla 2.0

    @Sven


    Ja, för några veckor sedan.

  • Hi-Young Kim Vimla 2.0

    Jag kan nu verifiera samma problem som många andra har rapporterat. Inga samtal kopplas fram. De som ringer får bara ett felmeddelande om att "Abonnenten du söker har antingen stängt av sin telefon eller är utanför nättäckning". Inget av det stämmer.

    SMS går bra och alla APN/MMS inställningar är som de ska.

    Vad betalar jag för egentligen? Totalt värdelöst om jag får säga det.

    Chatten där jag väntade 30 min kom precis igång när den också stängdes av så någon felanmälan kan jag ju inte göra heller. Helt sanslöst!!!

  • Hi-Young Kim Vimla 2.0

    Jag har två abonnemang hos er som jag har har betällt det nya simkortet till. Detta var c:a 2-3 veckor sedan. Jag har dock fortfarande inte fått hem de nya simkorten. Hur lång tid kan det ta?