• Henrik Olofsson Vimla 2.0

    Tack för svaret. Jag saknar dock fortfarande svar på min fråga om jag kan välja att inte byta till 2.0. När jag kollar runt här i forumet verkar det inte vara en särskilt stabil lösning.
    Det jag vill som kund hos er är att ringa, surfa och smsa. Inget annat. Ni står för infrastrukturen och där är stabilitet och tillförlitlighet den användarupplevelse jag letar efter. Om ni tänker skifta fokus från er kärnverksamhet till förmån för en massa kringtjänster vill jag inte vara med. Företag bör göra vad de är bra på, inte sikta på att leverera "killerappar".
    Jag förstår givetvis att ni på supporten inte kan ta ansvar för Vimlas strategiska arbete, men jag behöver veta om, eller hur snabbt, jag måste lämna er som kund, så att jag kan planera.

  • Henrik Olofsson Vimla 2.0

    Tack Sven!

    Brukar någon från Vimla svara på frågorna man lägger upp här? Det var det jag trodde när jag ställde frågan. Eller är det endast ett användarforum?

    Din information var bra, men jag skulle vilja ha förstahandsinformation. :-)

  • Henrik Olofsson Vimla 2.0

    Hej!

    Självklart stödjer jag tekniska framsteg, men tyvärr har jag blivit besviken för många gånger. Varje gång jag hör orden "förbättrad användarupplevelse" blir jag skeptisk. Nästan alltid är det kodord för att mina surf/televanor kommer att kartläggas. Antingen för att "erbjuda" mig riktad reklam eller för att sälja data till tredje part av annan anledning. Hur använder ni begreppet?

    Kan jag vara säker på att ni värnar min integritet och inte använder den nya tekniken till att förbättra er lönsamhet på min bekostnad?

    Kan jag välja att inte byta till sim 2.0 om jag anser att era svar på mina frågor är otillräckliga?

    Med vänlig hälsning, Henrik