• Henrik Holm Abonnemang

    Det är andra gången i år ni försämrar mina abonnemang. Jag har tre abonnemang hos er, och ska jag undvika att minska surfmängden så kommer min månadskostnad att öka med 120:-.

    Och det bästa är att ni i värsta Bagdad Bob stil går ut med att det är en förbättring. Eller hur? För vem? Inte för mig i alla fall.

    Så länge min surfpott finns kvar kommer jag naturligtvis stanna som kund, men när den är slut så är risken stor att jag byter till någon annan operatör som är billigare.

  • Henrik Holm Teknisk Support

    Lika för mig också med en Android, men barnens iPhones har uppkoppling.


  • Henrik Holm Abonnemang

    @Gustav_vimla

    Hej Gustav.


    Det här svaret visar tyvärr på att ni har fattat alls varför folk är upprörda. Hela poängen, i alla fall för mig, med att kunna spara data är att kunna ha en buffert för när den behövs istället för att ha ett dyrt abonnemang där surfen fryser inne varje månad för att inte stå utan den gången den faktiskt behövs.

    Jag har haft ett dyrare abonnemang och samlat på mig data bara för att ha en buffert. Jag vill kunna slösa data den dagen jag behöver det utan att vara orolig för att den ska ta slut, och utan att behöva köpa jättedyr extrasurf.

    Det här betyder att jag om ett år kommer att ligga närapå noll i sparad data. Data som jag har betalat för tidigare i tron att den skulle finnas kvar när jag behövde den.

    Den sparade datan var den största anledningen till att jag bytte till Vimla. Nu kanske jag behöver göra en koll runt, och se om det finns andra operatörer som passar bättre.