• Harmanpreet Kaur Teknisk Support

    Efter ha fått letat efter en operatör som inte kräver att man får ett bekräftelse sms vid nummerflytt, så har jag avslutat mitt abonnomang hos Er. Jag fick aldrig använda det då jag inte fått något sim-kort. Jag gjorde min beställning för över 1 månad sedan och varit utan mitt nummer i snart 1 månad och fortfarnde inget sim-kort..... Jag var in på mina sidor och beställde ett nytt som aldrig kom.... Jag bytt abonnomang för knappt 1 vecka sedan och fick mitt sim-kort i går, trots massa röda dagar...........


    Även fast jag aldrig kunnat utnyttjat mitt abonnomang fick jag en faktura från Er... Visserligen reducerad men ändå, en faktura när man inte ens kunnat utnyttjat sitt abonnomang och inte ens fått något svar från supporten!! Jag aldrig varit med om sånt här dåligt bemötande och nonchalant beteende. Jag kommer definitivt inte rekommendera en enda människa att byta till Er, tyvärr och om Ni nu skulle känna att ni vill svara på mitt inlägg så kan Ni bespara Er tid. En ursäkt för detta beteende finns inte och jag tror att många känner så. Allt pga av det nonchalanta beetendet och dåliga bemötandet i den här situationen.


    Hoppas alla som inte fått sin sim-kort får det så snart som möjligt.

  • Harmanpreet Kaur Teknisk Support

    Hej!

    Jag beställde Vimla den 2/12. Mitt nummer flytt gick i genom i fredags (13/12). Jag har inte fått något sim-kort eller något svar från Er trots att jag kontaktade chatten förra veckan. Beställde då ett nytt sim-kort i fredags, räknar man bort helgen så har det gått 3 dagar idag och inget sim-kort.


    Snart har jag varit utan telefon i en vecka. Vad händer? för jag har fått paket med Posten som jag beställde efter min beställning hos Er och fått dem. Så att skylla på Posten är inte hållbart här.


    Vill gärna ha ett svar och en lösning på detta problem!

  • Harmanpreet Kaur Nummerflytt

    Hej!

    Jag likt den andra som har skrivit här, beställde mitt Vimla för över 1 vecka sedan och har inte fått något sim-kort ännu! Mitt nummerbyte ska gå igenom inatt vilket innebär att då slutar mitt nuvarande abonnemang. Jag är i stort behov av att nås och detta försvårar ju som sagt det.

    Jag har idag kl 9:45 skrivit i chatten och hade då plats nr 32 och ännu inte fått något form av svar (kl . 16:08).

    Hur kan detta gå till såhär? Ingen information kring detta har gjorts till vad jag ser, berörda parter. Jag vill helst avsluta mitt abonnomang hos Er redan nu.

    Kan någon besvara min fråga om vad som händer med mitt sim-kort? och vad det är som sker ?