• Gneken Abonnemang

    @Andyman


    Verkar vara olika för olika användare isåfall? Vet att det buggade till för mig i November eller december, men det löste sig i Januari och sedan dess har det fungerat för mig iallafall.

  • Gneken Abonnemang

    @MickeMM


    Står fortfarande Betaltjänster för mig.

  • Gneken Abonnemang

    Funkade nyss på iOS för mig, hur provade du? Google Play?


    @Hampus-Dyrén sa:

    det verkar ha försvunnit igen

  • Gneken Abonnemang

    Grymt Vimla! och @Alex_Vimla , mycket tydlig bild och ny blir det klarhet för alla gällande den sparade surfen.

  • Gneken Abonnemang

    @Isabelle_vimla


    Kan bekräfta att det funkar, grymt jobbat. Satt med någon på supporten tidigare idag efter att du skrev att man skulle kontakta dem och nu bara funkar det. Super!

    Grymt att ni är snabba på att återkoppla nu också! Bra slut på jobbvecka, ha det bra och trevlig helg :)

  • Gneken Abonnemang

    Då kontaktar jag supporten ;)

  • Gneken Abonnemang

    Stämmer bra. Synd att det inte funkar för gamla :)

    Får helt enkelt klara mig utan då.

    @Isabelle_vimla sa i [Uppdatering kring köp från Google Play & Microsoft Store](/post/22431):

    >

    @Gneken

    Kan det vara så att du har gamla simkortet?


    Det fungerar endast på Vimla 2.0 för Iphone som det ser ut just nu.

  • Gneken Abonnemang

    Super @Ida_Vimla

    Jag lyckas dock inte få detta att funka på min iPhone, skulle du kunna säga hur man går till väga för att aktivera det?

    När jag försöker upopdatera min betalningsinformation på mitt apple-id till "Betalning via mobilräkning" får jag detta felmeddelande: "Det går inte att genomföra din förfrågan just nu. Du måste kontakta operatören för att kunna fortsätta."


    @Ida_Vimla sa i [Uppdatering kring köp från Google Play & Microsoft Store](/post/22403):

    >

    Hej allesammans!


    Här kommer äntligen lite mer info och bra sådan.

    Man kan nu göra köp med Google Play och.........APPLE!
    Provade själv nyss att köpa hem en app (har iPhone) och det gick utmärkt :)

    Om någon fortfarande upplever problem gällande detta så kontakta vår support direkt!



  • Gneken Abonnemang

    Gjorde precis som dig för att se vad jag skulle få för felmeddelande faktiskt.

    @MickeMM sa:

    @Gneken - Jag tog bort google pay, så detta meddelandet få man när man förösker lägga till Telenor som en betalningsmöjlighet.
    Har man redan Telenor inlagt, så är det möjligt att man får ett annat meddelandet, det minns jag inte.

  • Gneken Abonnemang

    Jag får ett annat felmeddelande.

    Om jag uppfattat det rätt är det Google som säger nej till Vimla då de inte ingår i avtalet?


    @MickeMM sa:

    @Viktor_Vimla - Så hade jag haft Vimla 2.0 så kommer inte Telenor upp som alternativ menar du?
    Men varför släpper inte Telenor genom det tills allt är fixat? Det står "Betalningsprofilen har inaktiverats". För mig innebär det att Telenor har stängt av Vimlas kunder.