• Gawain_Vimla Betalning/Faktura

    Hej @Marielle-Pettersson19
    Jag ser att din betalning genomfördes igår, så ditt abonnemang kommer inte att spärras.


    @Christian-Boysen det går att uppdatera betalmetoden trots att det står 0 kr i klarna rutan.
    Följ instruktionerna på vimla.se/betalmetod så kommer det att fungera.
    Ifall du trots det stöter på patrull så maila till hej@vimla.se så kommer vi att hjälpa dig med en lösning!

    //Gawain

  • Gawain_Vimla Betalning/Faktura

    @fragalundh

    Hej Peter!

    Aj då, gör en polisanmälan på polisen.se och maila sedan in kopian på polisanmälan du får till hej@vimla.se

    Skriv i mailet ditt personnummer så fixar vi resten!


    //Gawain

  • Gawain_Vimla Vimla 2.0

    Följande problem är nu löst!

    - Har man inte röstbrevlåda och avvisar ett samtal så fortsätter det ringa hos den som ringer upp. Samtalet läggs inte på.

  • Gawain_Vimla Vimla 2.0

    Problemet med MMS på iPhone X visade sig vara att bilder större än 2MB inte skalades ner korrekt.
    Det var alltså inte ett specifikt fel för iPhone X som vi trodde i början, utan berörde alla utgående MMS som var större än 2MB.

    Det är löst sedan den 18/2

  • Gawain_Vimla Allmänt

    @Adam-Gustavsson @Thyllz

    Som @Alex_Vimla skrev lite tidigare i tråden så räknas in-flaxad suf som extra data, vilket är en separat pott som inte täcks av 100GBs taket :)

    För er som undrar angående hur det fungerar med den sparade datan så behöver ni inte vara oroliga. Datan som man kan vinna på spelet räknas som extradata och läggs alltså i en separat pott. Hur det fungerar kan ni läsa i den här posten: https://forumet.vimla.se/topic/3664/s%C3%A5h%C3%A4...

    Flaxa på!

  • Gawain_Vimla Abonnemang

    @Malin-Söderberg232

    Hejsan Malin!

    Tipsningen pausas också, och när abonnemanget återaktiveras så kommer tipsrabatten att börja gälla igen!

    Jag och @Alex_Vimla tar en kik på formuleringen så ska vi se om vi kan göra det lite tydligare :)


    Allt gott

    Gawain

  • Gawain_Vimla Teknisk Support

    Tjena!

    Snyggt fångat, något är lite fel i appen där!
    Det är felanmält nu och vi jobbar på att fixa det så fort som möjligt!


    @mlo Stämmer att vi hade ett liknande fel för några månader sedan, men det fixade vi till.
    Nu verkar det som problemet kommit tillbaka dock! Roto2 (Bästa Zombie-emojin jag hittade)


    //Gawain

  • Gawain_Vimla Abonnemang

    @Rasseman

    Vad konstigt! Jag lyckas faktiskt inte återskapa problemet med att det står 0 GB på sparad pott, utan jag får ut din korrekta pott.

    Du skulle kunna prova rensa cachen i din webbläsare och se om det fortfarande visar fel.


    Att det står att du har 7 GB på förstasidan är tyvärr en bugg som finns just nu, där den slår ihop gamla och nya datanivån istället för att visa vad du byter till/har just nu, när man upp- och/eller nedgraderar. Vår webbis jobbar på det ska bli löst.

    Tack för de fina blommorna, hjärtan tillbaka till dig!


    Gawain @ Vimla

  • Gawain_Vimla Abonnemang

    @Rasseman Jag har kollat i Databasen, Mitt Vimla och i appen och potterna är korrekt i samtliga.

    Vilken version av appen har du? (Står längst ner under fliken inställningar)

    Prova gärna att stänga av appen och starta upp den igen. Om det fortfarande står fel så logga in och ut ur appen.

  • Gawain_Vimla Abonnemang

    @Spotify Tjena!
    I morse så lade jag på extra samtal på samtliga medlemmar, så det är därför du har fler samtal nu än vad du hade igår kväll :)

    @Rasseman Kan du pm:a ditt nummer till mig så ska jag se om det är något som hindrar dina potter ifrån att synas.

    Gawain @ Vimla