• Gaddpojken Buggar

    Hej Petter,

     

    Tack för ditt svar. Har varit i kontakt med Klarna igen och problemet är att det inte går att välja betalningssättet "Autogiro" på er hemsida (via Kontouppgifter - Byt kontokort/Ändra betalmetod - Godkänn köp 0 kr). Det laddas bara ett formulär där man ska ange sina kortuppgifter och valet autogiro lyser med sin frånvaro.

     

    Klarna skulle felanmäla detta så jag tror att det kommer att hitta tillbaka till er i alla fall. Vill ni förekomma vore det bra om ni kollade denna funktion av er webbsida.

     

    Mvh, Magnus

     

     

  • Gaddpojken Buggar

     Jag har varit i kontakt med Klarnas chat och enligt dem är autogiro funktionen något som Vimla ansvarar för på egen hand. Vet inte om det finns ett missförstånd mellan Vimla och Klarna, men i vilket fall mådte Vimla gänget nu kliva in och tydliggöra vad som gäller.