• FredikG Idéer

    Oj jag har varit borta ett tag från detta forum. Jag visste nog inte att man måste redovisa vilka som jobbar på samma firma! Jag har heller inte hitta något om det i trivselreglerna.
    Otrevlig attityd från personalen på Vimla. Tur att jag aldrig blev kund där när jag var i Sverige.

    Hoppas att riktigt många läser detta så de vet vad de har att vänta sig av Vimla.

    Jag vet inte hur man gör när man avregistrerar sig här, men det kan säkert någon administratör ordna åt mig.


    @Petter sa:

    @FredikG i och med att du och @Borjeg som av ett sammanträffande ofta ansluter från samma IP-adress borde innehållet i inlägget inte vara någon större överraskning för dig, särskilt då ni ofta skriver i samma trådar och håller med varandra.
    Det är nästan så att man skulle kunna tro att ni är samma person vilket inte är tillåtet enligt trivselreglerna.

  • FredikG Idéer

    @Borjeg


    Oj är det så illa. Pinsamt för Vimla som ju i början marknadsförde sig just att man lyssnar på kunderna.

  • FredikG Abonnemang

    @monte


    Det ska väl inte finnas en enda liten tanke hos kunden, om föetagets marknadsposition.I detta fall handlar det ju om en av världens absolut största mobiloperatörer. Hur menar du att kunden ska bry sig om det? Vad ska kunden i så fall ta hänsyn till?

    Jag håller helt med dig om att konstruktiva inlägg borde vara bäst, men Vimla har ju inte genomfört en enda av alla dessa idéer, som kunderna kommit och kommer med här i detta forum, på ÖVER TVÅ ÅR. Då finns det väl ingen anledning för kunderna att bry sig om att lägga fram konstruktiva förslag när inget genomförts på så läng tid.

    Ska kunderna bara gå runt och få tomma löften och tänka på Telenors marknadsposition. Det låter väldigt främmande för mig

    Jag gick med i detta forum för att jag tänkte bli kund. Det dröjer nog, men det är väldigt intressant att läsa inläggen. Hundratals om inte tusentals vittnar om en massa underligheter och en liten entusiastisk klick som applåderar bara Telenor vänder sig i skrivbordet. Det ser mycket komiskt ut när man kommer som ny in i detta forum.

  • FredikG Betalning/Faktura

    @Borjeg

    Oj är det så det fungerar på Vimla!?!

    Jag är ny här och tänkte läsa hur det fungerar med Vimla innan jag skaffar det, men det verkar ju som det inte fungerar något vidare alls. Ska läsa vidare innan jag bestämmer mig.

  • FredikG Abonnemang

    @Elin-Johansson

    Oj jag är helt ny här och tänkte läsa lite här innan jag blir kund, men detta låter ju inte alls bra.

    Hoppas att det löser sig för dig.