• Emil_Vimla Abonnemang

    @Anne-Marie-Antonsson

    Ojdå, missade visst en siffra menade lunch mellan 12-13 och med i onsdags syftar jag på onsdagen som precis varit den 14/8.

    Mvh Emil

  • Emil_Vimla Betalning/Faktura

    Hejsan!

    Det jag misstänker har hänt är att ni aktiverat autogirot på junifakturan efter det att julifakturan skapats och därför har inte autogirot kopplats. Augustibetalningen kommer däremot dras via autogiro men just juli behöver betalas in manuellt.

    Mvh Emil

  • Emil_Vimla Abonnemang

    @Anne-Marie-Antonsson

    Jag har svarat i din andra tråd https://forumet.vimla.se/topic/4391/var-%C3%A4r-chat-knappen jag låser därför denna.

    Mvh Emil

  • Emil_Vimla Abonnemang

    Hej alla!

    Sedan i onsdags (14/8) är chatten öppen med ordinarie öppettider 9-17 (lunch 12-13) vardagar. Ni ska kunna hitta chatten på vimla.se/kontakt, via mitt.vimla.se och via vimla.se/support klicka på "Hittar du inte svar på din fråga? Kontakta oss här!".

    Mvh Emil

    Redigerat inlägg


  • Emil_Vimla Teknisk Support

    Hej @Marcus-Book,

    Supporten har just nu högre belastning vilket har lett till längre svarstider på våra mail. Precis som Borgus skrev är det absolut snabbaste sättet att komma fram till oss via chatten som nu återigen har öppet mellan 9-17 (Lunchstängt 12-13).

    Du hittar chatten på vimla.se/support klicka på "Hittar du inte svar på din fråga? Kontakta oss här!".

    Mvh Emil

  • Emil_Vimla Teknisk Support

    Hej @Ola-Magnus-Hammarlund,

    Jag har läst igenom ditt ärende och svarat på ditt mail. Bara att återkoppla där om du har några frågor så kommer det till min personliga mailinkorg :)

    Mvh Emil

  • Emil_Vimla Betalning/Faktura

    Hej @Jörgen_a,

    Tråkigt att du fått påminnelse på dina fakturor från oss. Jag har lyckats hitta anledningen till det och det är att du aktiverat autogiro den 8 juli (efter det att fakturorna skickats ut via e-post). Därför har de inte dragits per automatik. Det jag ser nu är iallafall att ditt autogiro är aktivt och augustibetalningen kommer dras den 28/8.

    Mvh Emil

  • Emil_Vimla Teknisk Support

    Jag låser denna tråd då jag besvarat ditt ärende här: https://forumet.vimla.se/topic/4381/aktivera-mitt-simkort-nu

  • Emil_Vimla Utomlands

    Hej @Mihalj-Horvat130,

    Jag har sett över ditt ärende och besvarat ditt mail!

    Mvh Emil

  • Emil_Vimla Teknisk Support

    Hej @Mattias-Lövgren,

    Telenor hade en större störning under gårdagen så jag misstänker att den kan ha påverkat din internetfunktion.

    Jag kikade lite på ditt abonnemang och ser ingenting som ska påverka ditt internet. Är det bara 4G som krånglar eller får du inget internet alls?

    1. Börja med en omstart av din telefon samt dubbelkolla så mobildata är igång i telefonen.

    2. Sedan vill jag även att du kikar så dina APN-inställningar stämmer överens med de vi hittar på Vimla.se/surf

    3. Fungerar det ändå inte vill jag jag att du provar ditt simkort i en annan telefon så vi snabbt kan utesluta om felet verkar ligga i din telefon eller i nätet/abonnemanget.

    Har du följt ovan steg och det fortfarande inte fungerar vill jag att du kommer in till oss i chatten på vimla.se/support.


    Mvh Emil