• eliaskn Allmänt

    @Ida_Vimla


    Tack för uppföljning!

    Ja, det är en mindre lyckad röst. Deprimerad, dålig kvalitet och ja, ger ett allmänt amatörmässigt intryck. Förstår dock att det inte är prio hos er kanske, men bra att det är fler än jag som reagerat :)

  • eliaskn Vimla 2.0

    Ja, då sållar även jag mig också till skaran över numera missnöjda kunder.

    Jag tänker inte orera vidare om de strul som Vimla 2.0 bär med sig, en del har jag stött på och andra problem har jag klarat mig undan.


    Dock detta med MMS. Det är sällan jag skickar/får MMS numera, men vansinnigt störigt att det inte fungerar!

    Jag har en Oneplus 5T och det går omöjligen att få MMS att fungera.


    Jag har gjort följande:

    - Lagt in modellspecifika inställningar enligt av er själva rekommenderad länk: https://support.vimla.se/articles/article/instaell...

    - Lagt in generella inställningar enligt https://support.vimla.se/articles/article/allmaenn... Testat såväl att "återställa standardinställningar" som att manuellt radera både Internet och MMS APN.


    Sammanfattning; Inte ett skit fungerar, men jag betalar mig veterligen likväl samma pris fast försämrad funktionalitet. Må vara att jag använder MMS sällan, men jag betalar för ATT det ska fungera. Så, varför skulle jag vara kvar om ni inte kan fixa en så här grundläggande funktion?


    Kan ni fixa detta omgående eller bör jag byta operatör?


    Sådär halverst vänliga hälsningar

    /Elias