• cool Abonnemang

    Har haft kontakt med chatten, hon sa att det hadde hägngt upp sig i en lop och det skulle fixa sig innan kvällen.

    Har nu loggat in på Mitt Vimla och nu fungerar det.

    Tack för hjälpen..

  • cool Abonnemang

    Nu kan jag se på Klarna att dom tar pengarna om några dagar på mitt konto.

     

    Vaför kan jag inte mitt Abonnemang på mitt Vimla som jag kunde göra i fredags 2016-09-30

    det står bara att det inte går att hitta någon information på mitt abonnemang just nu för att jag precis beställt Vimla.

     

    Men det gick ju att se det på fredagaen 2016-09-30.

     

    Har fått mitt Vimla kort i dag med ett tillfäldigt nummer allt fungerar på det surf och mms m.m

     

  • cool Abonnemang

    Idag så stog det under betalningar att det inte var tagit några pengar p.g.a att det inte fanns tillräkligt med pengar 

    på mitt konto, men det finns pengar på mitt konto.

    Har valt Autogiro.

    Fanns en länk att klicka på som det stog att betala. Har betalt via länken, Hur lång tid tar det nu innan pengarna 

    dras på banken?

     

    Varför kan jag inte se något på mitt Vimla under Abonnemang?

    Kunde se det i fredags 2016-09-30? 

     

  • cool Abonnemang

    Jag blev kund hos er 2016 09-30 och då kunde jag se Abonnemang på mitt Vimla konto men i dag 2016-10-03 kan jag inte så någon info alls? Hur kommer det sig? Bara undrar när Klarna skall ta några pengar? Har loggat in på Klarna men kan inte se något om någonbetalning.Det är väll inte min plikt att ringa eller maila Klarna det är ju ni som har anlitat dom och inte jag. Skickade ett mail till hej@vimla.se fick till svar att ni svarar normalt inom 5 arbetsdagar är detta ett SKÄMT eller vad skall man tro SICKAR MAN ETT MAIL SÅ VILL MAN INTE VÄNTA UPP TILL 5 ARBETSDAGAR. Sån här strul skall det inte vara när man byter operatör.  Man ångrar sig snart att man har bytt till Vimla. Min nummer flytt skall ske 2016-10-10  Vad skall jag göra nu? Jag vill veta när Klarna tar några pengar.