• CoffeeTears1994 Betalning/Faktura

    Jag kunde dock logga in med min e-postadress och får upp mina fakturor samt historik för betalda och pågående betalningar.

    @Martin-Johan-Fredrik-Karlberg sa:

    Testade att logga in via mail, som sagt, nästan lika krångligt och jag kom inte ens in. Fick upp denna rutan:


    Detta stämmer dock inte..

  • CoffeeTears1994 Betalning/Faktura

    När jag testade och logga in med mobilnumret och försökte betala med ett klick så vill den dock att man verifierar sig med mobilt bankid.

    Kan dock hämta hem pdf filen och betala manuellt utan att göra de,funkar bra.

  • CoffeeTears1994 Buggar

    Hej!


    Jag som har ett ärende hos Telia kan lätt smsa 71100 och jag blir då uppringt av en tekniker som jag haft kontakt med sen tidigare.

    Problemet är att jag måste ha betalsamtal påslaget för att smset ska gå igenom. Vad jag vet och vad Telia vet så ska de inte vara ett nummer som kräver att man ska ha den funktionen aktiverad för att det ska fungera att smsa. De behövde jag inte ens när jag hade abonnemanget hos Comviq.

    Något du kan svara på @Isabelle_vimla ?


  • CoffeeTears1994 Buggar

    När man aktiverar Utlands-/Betalsamtal och när aktiveringen gått igenom så säger den att den är inaktiverad. Skulle vara bra om ni på Vimla korrigerade detta.

  • CoffeeTears1994 Buggar

    Hej!

    Har en användare med mitt vimla-konto under namnet CoffeeTears, men kommer inte in på den. Får felkod: {"code":"InternalServerError","message":""}


    @Petter_Vimla något ni gärna får undersöka närmare, verkar vara något knas med erat API.