• Claes-Erik Gustafsson Betalning/Faktura


    Själv bytte jag från Klarna just för att få min faktura direkt till banken, nu är det ju ingen som helst skillnad mellan Klarna och Billogram det är ju exakt samma sak med fakturor via email.

    Förstår inte riktigt denna "ökenvandring" som Vimla måste göra för att för införa E-fakturor, en vanlig faktura som går direkt till banken är det enklaste för mig som kund.

  • Claes-Erik Gustafsson Vimla 2.0

    @Annika

    Samma här när det gäller mms, sms funkar men där är problemet att mottagningen försvinner då och då så man blir utan sms av den anledningen.


  • Claes-Erik Gustafsson Teknisk Support

    @Stefan-Andersson100


    Håller med.

    Det gamla SIM-kortet funkade jättebra aldrig några problem nu krånglar det titt som tätt. Mobilen är då och då utan mottagning något som aldrig hänt tidigare vilket gör att jag inte får alla sms eller kan ringa och ta emot samtal. Natten mot söndag var jag utan mottagning i flera timmar.

    Om inte Vimla får ordning på saker och ting så kommer det nya simkortet att vara det som gör att vi luttrade kunder slutligen lämnar Vimla.

    Vad är det för poäng att ha ett mobilabonnemang om man inte kan ringa?