• Christofer Ohlsson Betalning/Faktura

    Så chatten (ett komplett värdelöst alternativ i jämförelse med telefon) är alltså inte tillgänglig före klockan 13 på vardagar? Då kanske ni borde uppdatera den här (visserligen svårt gömda) "informationen" på hemsidan som påstår att den öppnar klockan 9?

    "Chatten är öppen vardagar 9-17 med lunchstängt 12-13."

    Jag har som flera andra fått en massa märklig information från er fakturaavdelning på sistone, men ni är ju så otroligt svåra att få tag i. Ni har t ex inte bemödat er om att besvara ett mail jag skickade i ärendet för åtta dagar sedan.

    Tydligen bytte ni betalningslösning för en massa månader sedan och har börjat skicka ut fakturor till min spamkorg istället för att som tidigare bara dra pengarna automatiskt. Är det rimligt att jag belastas för detta via förseningsavgifter? Är det rimligt att ni väntar tills det gått fyra månader innan ni skickar en påminnelse?