• Christine S Betalning/Faktura

    Ni måste också ändra mitt efternamn då jag har för länge sen ett nytt efternamn för jag heter inte Rexhepi längre. Det efternamnet som gäller ska vara Stefferud och inget annat. @Isabelle_Vimla

  • Christine S Betalning/Faktura

    Jag behöver veta om ni har fått in mina 163,50 kr som jag har betalt via swish betalning som jag gjorde den 1 mars. Jag har screenshot av att betalning har gjort till er på Vimla Telenor Sverige AB och det Swisch nummer som jag tidigare har gjort betalning till utan problem. undefined@Isabelle_Vimla

  • Christine S Betalning/Faktura

    Jag brukar att radera allt som kommer in i skräppost inkorgen. Men vad heter mottagaren som man kan söka på då om jag har fått nåt mail ? Vad heter de nya? @G.M

  • Christine S Betalning/Faktura

    Jag har inte fått nåt mail om att Vimla har bytt till nåt annat betalnings företag. Jag betalade min faktura genom swisch insättning i fredags den 1 mars men jag har ännu inte mottagit ett sms om att Vimla har fått pengarna! Summan var på 163,50 kr och inne på mina sidor så står det fortfarande OBETALD! Konstigt!

  • Christine S Teknisk Support

    Borås här! Jag började att få problem med allt som först så började täckningen att försvinna hela tiden även mina sms och mms skickades inte iväg som det brukade göra utan problem. Kunde inte komma ut på internet då det mobila surfen inte kunna fungera då man ingen täckning hade 24/7!! Så jag är så arg och förbannad på att ingen tar notis med hur vi som är Vimlas kunder som betalar för ett abonnemang som ska funka!! @Sulejman-Music

  • Christine S Teknisk Support

    har haft detta problemet 1 månad tillbaka nu sen flytten till en annan stadsdel i Borås. Innan dess så funkade allt galant! Horribelt detta är!!@Marcus-Lindbom

  • Christine S Teknisk Support

    Sånt har jag blivit tvungen att göra sen snart en månad tillbaka att sätta mobilen i flygläge alltså airplane mode men lika snabbt så försvinner täckningen igen oavsett om man återstartat mobilen och i förrgår så gjorde jag mobilen till fabriksinställning men problemet återstår och jag har även provat att sätta mitt simkort in i en annan mobil och problemet försvinner inte heller!!!! @Woosang-Kwon

  • Christine S Teknisk Support

    @Isabelle_vimla Allt fungerade bra tills en vecka efter att vi hade flyttat till Döbelnsgatan 68A som ligger på Norrmalm här i Borås. Vi flyttade dit den 1 maj. Innan dess så fanns det inga problem med täckningen, internet, sms och mms. Just nu så är problemet överallt nu spelar alltså ingen roll vart man är. Kanske bättre täckning finns i centrum men inte alltid för även där får jag också sätta mobilen i flygläge eller starta om mobilen. Mvh Christine Rexhepi. PS. Jag ska jobba nu ikväll och då jag jobbar inom hemtjänsten så måste täckningen vara på topp. Det är människor man jobbar med som berörs om täckningen i min mobil försvinner. Även så har jag tre barn som måste kunna få tag i mig om det är nåt.

  • Christine S Teknisk Support

    NU BLIR JAG FÖRBANNAD ATT MIN TÄCKNING HAR INTE FUNGERAT BRA NU INNE PÅ VECKA 4 DÄR TÄCKNINGEN FÖRSVINNER HELA TIDEN OCH JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT INGEN HJÄLP FÅR OCH JAG HAR BEGÄRT ATT NI SKA SKICKA UT ETT NYTT SIMKORT FÖR ATT SE OM DET ÄR SIMKORTET SOM KRÅNGLAR. MAN SKA JU KUNNA HA TÄCKNINGEN I ORDNING FÖR INGEN KAN FÅ TAG I MIG OM JAG INTE HELA TIDEN MÅSTE ÅTERSTARTA MOBILEN 24/7!!!! HAR GJORT ALLT DET VIMLA HAR SAGT JAG SKA PROVA PÅ MED PROBLEMET ÅTERSTÅR!! MAN BETALAR JU SIN FAKTURA FÖR ATT KUNNA VARA UPPKOPPLAT MED DE 10 GB JAG BETALAR FÖR VARJE MÅNAD OCH INTE ENS INTERNET FUNGERAR DÅ TÄCKNINGEN FÖRSVINNER!!!! HJÄLP MIG NU!!!

  • Christine S Teknisk Support

    Jag behöver inte uppdatera betalmetod då jag redan har via faktura som kommer på mailen. Har även kontaktat Klarna och de säger att jag har ingen obetald faktura hos de och de kan se förra fakturan för maj månad betald ooch godkänd då jag betalar alltid mina fakturor via Internetbanken och inte via nåt betalkort. Nästa faktura som ska betalas är för juli månad på 250 kr detta kunde Klarna också se tror jag. Men som sagt så finns det ingen faktura för juni månad som jag ska betala för den har inte kommit till min mailadress som den alltid kommer iförväg och om man vill förskjuta betalperioden till slutet av månaden så kunde jag göra detta förut men nu så kan man inte ens logga in för att ändra något så problemet ligger hos er och inte hos mig eller hos Klarna. Som sagt om jag ska behålla Vimla som operatör så ska allt ju kunna fungera även täckningen har jag än idag stora problem med sen snart 3 veckor tillbaka och ingen bra hjälp har jag kunnat motta av er fast jag har begärt er att skicka ut ett nytt simkort för kanske simkortet är problemet. Det ni har försökt att hjälpa mig med att jag gjort men inget av det har hjälpt och det är inget kul längre att jämt o ständigt stänga av mobilen och sätta på den igen för att täckningen ska komma tillbaka för en liten stund o sen så försvinner den igen lika snabbt. Ofta måste jag sätta mobilen i flygläge också för att täckningen och mobilsurfen ska komma igång igen men försvinner lika snabbt!!

    @Isabelle_vimla