• Christianb Abonnemang

    Hej!

     

    Som rubriken lyder så är jag väldigt besviken på att alltid bli åsidosatt

    i jämförelse med nya medlemmar/kunder.

    Precis som nu då ni delar ut 20Gb till nya kunder.

    Det lönar sig inte att vara en trogen kund hos någon längre

    (absolut att min tipsrabbat finns, men då har även jag raggat kunder åt er).

    Samma sak hos Viasat, Canal Digital, Telia, 3 osv osv.

    Den som väljer att stanna som kund istället för att byta med jämna mellanrum får sämre deals trots att man är trogen.

     

     

    Dumt att ta folk för givet, hoppas på att få ett vettigt svar.

     

    Mvh

    /Christian

  • Christianb Abonnemang

    Hejsan!

     

    På eran hemsida står det att ni har 4G som ingår i mobilabonnemanget.

    Jag har en Iphone 5 som har stöd för 4G, kanske inte på samma sätt som nya mobiler har (olika frekvenser).

    Däremot så står det ingenstans att man ska bortse från 4G om man har en Iphone 5.

    Nu är det så att jag tipsat både min bror och min vän om vimla och dom har hoppat över till vimla.

    Båda två har Iphone 5 och hoppade endast över för att ni erböjd 4G.

     

    Jag vart ganska dåligt bemött anser jag då chatten helt plötsligt stängdes ner och chatten vart offline efter mina frågor.

    I min mening anser jag att om man inte har svar på alla frågor så ber man att få återkomma och inte avsluta utan att säga till.

    Jag har själv jobbar inom telekom branschen i 8 år och vet mycket väl hur nätet funkar.

     

    Snälla återkom snarast då mitt abonnemang hoppade ingång idag.

     

    Med vänlig hälsning

    /Christian Bergström