• Christian Öhrn Teknisk Support

    @Emil_Vimla Yes skönt men det varierar fortf väldigt mycket.

    Ibland flyter allt på väldigt bra och ibland klarar man knappt öppna en simple hemsida!
    Förr spela jag pubg mobile på ert nät utan problem, men det går ej längre..

  • Christian Öhrn Teknisk Support

    @Emil_Vimla Ok, men de brukar tyvärr ej lösa nåt från mina tidigare fall!
    Så mest massa läsa i en pärm svar.. Men har i alla fall ökat hastigheten lite nu så det funkar bättre.

  • Christian Öhrn Teknisk Support

    @Emil_Vimla och jag behöver verkligen ej ny surf för går aldrig genom alla mina 50gb och har ca 130gb sparat.. Men nåt måste de vara ju för vi som är i storstäderna ska det ej vara nåt problem!? men är ju tydligen det!

  • Christian Öhrn Teknisk Support

    För mig fortf samma problem och katastrof koppling, typ som dial up modem... tack för den ja😅


  • Christian Öhrn Teknisk Support

    Har typ samma problem här

  • Christian Öhrn Teknisk Support

    Ehm gäller detta även för vimla 2.0?

    Så det inte är samma issues som tidigare...


    @Emil_Vimla sa i [Sporadiska surfavbrott](/post/26543):

    >

    Hejsan Alla!

    Här kommer en uppdatering kring surfproblemen vissa upplever just nu:

    Vi har inte lyckats lokalisera vad som orsakar problemen än. Däremot har vi förhoppningsvis lyckats hitta en tillfällig lösning som kan få det att fungera ändå.

    Jag vill att ni provar följande: I telefonens APN-(Internet)inställningar ändra från services.telenor.se till internet.telenor.se , spara och starta om telefonen.

    Mvh Emil

  • Christian Öhrn Teknisk Support

    Har exakt samma problem!

    Internet kommer å går eller laggar eller vad man skall säga.. gjorde en koll mot Bredbandskollen och hade 6-8 mb ner ca 10mb upp.. på 4g är de väldigt lågt.


    Men då de är många som har samma problem är de nåt med vimla.n

  • Christian Öhrn Teknisk Support

    Har provat de men står bara ej tillgängliga när jag gjorde så...