• CaspianTiger Betalning/Faktura

    Jag har haft epostkontakt med er support angående återbetalningen-vilket borde ha räckt.

    Nu ska jag alltså 'betala' med tid och surf genom att sitta i chatten, för att få tillbaka mina pengar?

    Det tycker jag är märkligt.

    /Monika

  • CaspianTiger Betalning/Faktura

    Jag blev lovad att Vimla att få tillbaka januaris månadsavgift pga allt strul med Vimla 2.0.

    Bra!

    Men snart har det gått 3 veckor och inte en krona har jag fått in på kontot.

    Jag har påpekat att inget har hänt men ändå händer ingenting. Suck!


  • CaspianTiger Vimla 2.0

    Håller fullständigt med om att det där sms:et från Vimla inte alls lät som att det var något frivilligt!!

    Det är ju en klar uppmaning!

    Hade jag vetat att 2.0 var frivilligt och inte helt klart hade jag ALDRIG gått över. Jag har bara haft strul och inte kunnat använda mitt abonnemang till fullo och ändå betalat fullt pris!

    Nu har jag gått över till annan operatör och hoppas bli bättre behandlad än jag blivit av Vimla 2.0.

  • CaspianTiger Vimla 2.0

    Jag har inte kunnat surfa eller skicka/ta emot mms sedan november!

    Har suttit timtal i chatten - utan resultat.

    Har fått 'support' via mejl - utan resultat.

    Ändå betalar jag!

    Jag hade inga problem med vare sig surf eller mms innan Vimla 2.0!

    Det här är så långt ifrån ok som det kan bli och jag ser ju i forumet att jag inte är ensam om att ha problem.

  • CaspianTiger Vimla 2.0

    Har samma problem; inget internet o inget mms. Har suttit i chatten i 3 timmar och ändå funkar det inte. Det här är så hopplöst och jag är så besviken och så arg.

  • CaspianTiger Abonnemang

    Hej, kostar det extra att surfa på datorn via mobilen eller är det tillåtet att surfa en viss mängd?

  • CaspianTiger Abonnemang

    Problemen kvarstår! Har satt sim-kortet i en nyare telefon= samma problem kvarstår! Är det fel på sim-kortet??

  • CaspianTiger Abonnemang

    Hej, de senaste dagarna har jag av och till inte kunnat ta emot samtal. Efteråt har jag fått ett sms om missat samtal. Jag har av och till inte kunnat ringa ut. Något om åtkomst till nätverk nekad. Nyss gick det inte att skicka sms. Något om att det skulle skickas när nätverksåtkomst återupptogs. Vad är det som är fel? Detta är mycket obehagligt.