• Cartona Abonnemang

    @Isabelle_vimla

    Verkar funka bättre efter omstart, tack för hjälpen

  • Cartona Abonnemang

    @Isabelle_vimla

    Jag har samma problem, jag vill kunna använda er tjänst fullt ut.


    Kan ni snälla hjälpa mig?

  • Cartona Abonnemang

    @Isabelle

    Nu är det korrekt adress - tack för hjälpen!



  • Cartona Abonnemang

    Hej,


    I våras flyttade jag till ny adress och nu försöker jag uppdatera min adress hos Vimla.

    När jag väljer ”Uppdatera adress”, visas den gamla adressen.

    Skatteverket visar korrekt bokföringsadress.

    Hur gör jag för att få till min nya adress

  • Cartona Teknisk Support

    hej,

    Folk som ringer till mig har börjat klaga på att de inte kommer fram. Vissa har fått felmeddelande ”Detta nummer är inte längre i bruk” uppläst, andra får upptagetton trots att jag inte är annat samtal.

    På min sida märker jag inget av det (mobilen ringer inte), eller så ser jag vid senare tillfälle att jag har ett missat samtal. Mobilen har i det fallet inte ringt överhuvudtaget...

    Jag har startat om mobilen mellan gångerna, men det hjälper inte.

    Mobilen har inte haft ”Stör ej”-läge påslaget.

    iPhone 7, både iOS 10 och iOS 11 officiell versio

    Kan Teknisk Support hjälpa mig?

  • Cartona Abonnemang

    ah, jag såg rubriken i listan men kopplade inte att det gällde AW..

    tack för länken!

  • Cartona Abonnemang

    hej,

    Kommer Vimla att anpassa för att stödja e-sim kort för den nya Apple Watch LTE?


    (Nu är det ingen av svenska mobiloperatörerna som har meddelat att de tar in AW LTE, men det är väl en tidsfråga...

  • Cartona Abonnemang

    Jaaa, där är det ju...! :-)
    Såg inte alternativet när jag letade efter det i Mitt Vimla...

    Tack för hjälpen!

  • Cartona Abonnemang

    Tackar!

    Då menar du att man helt enkelt pausar abonnemanget?

  • Cartona Abonnemang

    Hej,

     

    Jag hittar inget i supportartiklarna om hur man går tillväga för att spärra abonnemanget vid stöld av mobilen....

     

    Så hur går man tillväga för att spärra abonnemanget vid stöld av mobilen?