• carla Betalning/Faktura

    Har nu accepterat villkoren, innanför klicket kan ni läsa:
    "Härtill är jag nödd och tvungen"

  • carla Betalning/Faktura

    Det stämmer! Om vilma direkt rakt ut hade sagt att alla medlemmar måste acceptera klarnas villkor hade jag direkt kunnat byta operatör, men då de sa "Allting fortsätter precis som innan - helt automagiskt”.
    Så känner jag mig nu lurad när jag måste acceptera klarnas villkor trots allt.

    Det är inte att jag inte vill betala, och ni har redan mina kortuppgifter, så jag ber er att återuppta dragningarna på mitt kort på något sätt som inte kräver att jag accepterar klarnas villkor. För det är vad ni lovade i ert mail. Så jag vore tacksam om ni kunde hålla det.

    Tack

  • carla Betalning/Faktura

    Kan ni svara eller?! Hallå?
    Jag har fortfarande inte fått något svar på varken mail eller forumet på över en vecka!

    Tror ni att det är kul att leva med spärrad telefon eller?

  • carla Betalning/Faktura

    Hej..

    För att klargöra två saker:
    1. Jag har haft väldigt bra erfarenheter av er på Vimla
    2. Jag har fruktansvärt dåliga erfarenheter av bondfångeriföretaget Klarna! 

    Så jag kan inte annat än säga att jag är väldigt besviken på att ni valt att ta in dem som partner. Den 30e juni fick jag dock ett mail där ni skrev "Allting fortsätter precis som innan - helt automagiskt”.

    Sedan får jag ett sms om att min betalning inte går igenom och att ni kommer spärra mitt abonnemang påföljande dag? Då jag har pengar på mitt kort och jag inte kan göra någonting på er hemsida utan att acceptera Klarnas förbannade villkor, kan jag inte annat än tro att ni försöker bli av med alla kunder som nekar klarnas villkor?

    Jag mailade er om detta förra veckan och har fortfarande inte fått svar?

    Jag har nu en spärrad mobil...

    Och "Allting fortsätter precis som innan - helt automagiskt”, yhea right.


    Det här är ju löjligt! Jag kräver att ni gör ett nytt försök på att dra pengarna från mitt kort så jag får månaden på mig att hitta en leverantör som värnar om sina kunder på riktigt.

    /Niklas