• Brianna Abonnemang

    Jag skulle gärna vilja veta hur ni tänkte när ni förbättrade 100 kr-abonnemanget för Stundent/55+ men försämrade det för oss däremellan?

    Nu har student/55+ 200% mer surf för samma pris, tidigare har det bara varit 50% mer.

    Fullständigt ologiskt och grymt irriterande. Fundera på om ni verkligen har tänkt rätt här.

  • Brianna Abonnemang

    Det här är första gången jag har tyckt att ni har fattat fel beslut. 4GB och 60 samtal för 100kr/mån passade mig som hand i handske men det abonnemanget fanns bara i några få månader.

    Jag ska inte hota med att byta operatör, för det tjänar jag inte på, men ni har just fått en missnöjd medlem som kanske inte lockar fler medlemmar. Jag blir ju kompenserad de första 12 månaderna, men kan inte värva nya medlemmar till samma villkor.

    Och förresten är jag redan nedgraderad till 2 GB fast de stod i mailet att jag skulle flyttas till ny prislista i augusti. 😠

    Så näää, det här var INTE en bra idé. 👎

  • Brianna Betalning/Faktura

    @ulfen

    Samma sak har för min mamma. Avvisad faktura från Klarna och pausat abonnemang. Förutsätter att Vimla tar tag i det imorgon. Hon har inte betalat för sent utan det verkar vara novemberfakturan som Klarna inte tagit emot. Alltid är det något strul när Klarna är inblandat. 😡

  • Brianna Betalning/Faktura

    Tack, Viktor! 👍

  • Brianna Betalning/Faktura

    Inget svar på 9 dagar.... Trots nytt mail för några dagar sedan. Jag börjar skämmas för att jag rekommenderade henne att ta Vimla. 😞 Chatten passar henne inte riktigt som kommunikation. Ärendet är enkelt, hon stod inte som ägare av numret som hon försökte flytta, det stod på min avlidne pappa, men det fixade Telia på några minuter så hon vill att Vimla gör en ny förfrågan till Telia att flytta numret.

  • Brianna Betalning/Faktura

    Min mamma mailade om nummerflytt i onsdags 28/12, men har inte fått svar än. Är det så lång svarstid eller har det kommit bort?