• Borjeg Vimla 2.0

    @Alex_Vimla

    Ytterst korkat svar! Jag kallar naturligtvis Vimla för Vimla!

    Det är era lögner om att Vimla skulle vara ett företag och en operatör som jag naturligtvis opponerar mig mot.

    Jag vägrar tro att du är så korkade som du försöker framställa dig!

    Lägg ner ditt trams innan du gör bort dig helt.

  • Borjeg Vimla 2.0

    @Stefan-Lindholm

    Vi har också gått den vägen. Det har fungerat verkligen bra! En mycket bra telefonsupport där man alltid får korrekta och intelligenta svar.

    Det enda jag saknar är Vimlas lögner och tjafs 😀

  • Borjeg Vimla 2.0

    @Alex_Vimla

    Det finns absolut ingen operatör som heter Vimla. Det kan du mycket lätt kontrollera med PTS.

    Det är helt obegripligt att du fortsätter att ljuga om det. Varför är det så otroligt viktigt för Vimla att vara oärliga i det sammanhanget?

    Vill du starta en lögntråd om det, så gör det.

    Det är endast företag som kan vara operatörer? Skriv då här Vimlas org.nummer, som då inte är 556421-0309.


  • Borjeg Vimla 2.0

    @Alex_Vimla

    Du vet att du ljuger nu! Det finns inget företag registrerat som Vimla. Det finns enligt PTS ingen operatör som heter Vimla. Allt det du fortsätter att ljuga om är Telenor.

    Telenor äger naturligtvis sina egna avdelningar och varumärken.

    Det blir patetiskt löjligt med dessa lögner, som dessutom är mycket enkla att avslöja genom företagsregister och PTS.


  • Borjeg Vimla 2.0

    @Alex_Vimla Så många felaktigheter och underligheter så det är svårt att veta var man ska börja.

    Vimla är ingen operatör. Telenor är det. Det har tagits upp många gånger här. Du borde kunna ha koll på det.

    Telenor är världens femte största operatör. Skulle de inte kunna lägga ut en text om driftstörningar? Finns ingen chans i världen att du kan lura på någon det.

    Otacksamt??? Det var nog det barnsligaste jag hört i seriöst affärssammanhang. Tror du verkligen på fullt allvar att detta handlar om dig eller någon annan på Vimla-avdelningen?

    Affärsrelationer bygger på helt andra principer!

    Om ni lägger er fritid på att utföra självklara arbetsuppgifter, då har ni ett allvarligt systemfel på Telenor! För du är ju anställd av Telenor.

    Extremt pinsamma bortförklaringar! Denna diskussion skulle inte ens existera. Ni skulle bara löst det snabbt.

  • Borjeg Teknisk Support

    @Claes-Erik-Gustafsson

    Byt operatör när det fungerar så dåligt. Det har vi tvingats göra.

  • Borjeg Vimla 2.0

    Det var ju inget svar på min fråga! Förstod du inte, vill du inte svara eller kan du inte svara?

    Jag, och säkert många andra, är intresserade av ett riktigt svar.

    Hur ska ni kompenserar alla kunder som betalt fullt pris för ett kraftigt stympat abonnemang?


    @Alex_Vimla sa:

    @Borjeg
    Genom att överträffa allas förväntningar och skapa ett riktigt bra abonnemang med Vimla 2.0


    /Alex

  • Borjeg Vimla 2.0

    @Alex_Vimla sa i [Roaming \- samma partner som tidigare?](/post/20505):

    >

    @mlo @Sven Roamingen tycker jag har fungerat bättre, snabbare och mer stabilare när jag själv varit på resande fot med Vimla 2.0 och de operatörer som vi har avtal med.


    Detta kommer ju självklart utvecklas tillsammans med mycket annat på Vimla 2.0 och som @Andyman säger så vill vi här bevisa att Vimla 2.0 kommer bli lika bra och även bättre än Vimla 1.0


    /Alex



    Hur ska ni kompensera alla kunder med Vimla 2.0, som betalat fullt, men fått ett kraftigt stympad tjänst?

  • Borjeg Betalning/Faktura

    @Karl-Olov-Nordin


    Hur menar du nu?