• Borjeg Vimla 2.0

    @fldc

    Nu tar du lite väl mycket, gigantisk konspiration. Det är snarare onödigt bedrägligt att låta folk tro att de betalar för en fullvärdig tjänst, när det egentligen handlar om att få betala för att få vara försökskanin för ett experiment och en halvfärdig produkt. Det kan aldrig vara ok.

  • Borjeg Idéer

    @Alex_Vimla


    Men Telenor har ju en plan för experimentet Vimla. Kan man få tag på den?

  • Borjeg Idéer

    @Wicke

    Vad händer om du spar en kontakt med numret +216 och sen spärrar den kontakten?

  • Borjeg Idéer

    @Wicke

    Prova att blockera +216

  • Borjeg Utomlands

    @Carolina-Bellenger

    Finns tyvärr bara en lösning på det, byt operatör så fort du kommer hem, och sluta vara en betalande försökskanin i Telenors experiment Vimla 2.0

  • Borjeg Vimla 2.0

    @Martin-Vanky

    Byt operatör. Det har ju visat sig nu att Vimla varit långt från ärliga med Vimla 2.0

    Telenors experiment Vimla 2.0 har gjort alla kunder till betalande försökskaniner.

  • Borjeg Vimla 2.0

    Ett företag som håller på så här, ska man inte ha något med att göra.

    Oärligt så det skriker om det!

    Vad mer bluffar och ljuger de om?


  • Borjeg Vimla 2.0

    Hemskt otrevligt att Telenor fört hela Vimlas kundstock bakom ljuset och dessutom haft mage att ta betalt för det.

    Helt otroligt


  • Borjeg Teknisk Support

    @Adnan sa i [Abonnemang](/post/21403):

    >

    @Camilla-Bertilsson När det kommer till mer akuta ärenden bör man ta kontakt med Vimlas chatt så att de kan ordna det direkt. Man går till "Support" och klickar längre ned på sidan (under delen "Vanliga frågor") på "Hittar du inte svar på din fråga?" Kontakta oss här!".

    De få gånger jag behövt kontakta supporten via chatt har jag kommit fram snabbt och fått hjälp. Jag har varit kund hos Vimla sedan 2014 och är nöjd med dem. Hoppas du/din son blir nöjda kunder hos den nya operatören. God jul!


    Men de har ju strypt chatten till enbart kl 13-17 på vardagar och helstängt på helger! Totalt 20 tim i veckan. Det räcker ju absolut aldrig till alla misshandlade kunder.

    Ingen chans i världen att komma fram med ett akut ärende!

    Vimla tycks vara på väg att krascha helt. De hinner ju inte med kunderna, och heller inget annat, verkar det.

  • Borjeg Allmänt

    @Sven

    Ja verkligen pinsamt dåligt!