• Borjeg Betalning/Faktura

    @Sven sa i [Saktfärdigaste telefonoperatören?](/post/18292):

    >

    Det här handlar inte om vilken operatör som är bättre eller sämre. Det här handlar om att Vimla lovar en massa saker som de sedan inte levererar! Det är väldigt otrevligt vilket sammanhang man än råkar ut för det.

    Vimla som gärna vill framstå som en "community-operatör" har samlat på sig en rad önskemål från "medlemmarna" och sagt sig vilja genomföra dessa. T.ex. byte av betalpartner, extra-SIM, flera ab på samma inloggning m.m. Efter flera års väntan har ännu inget av detta förverkligats. Då har man faktiskt rätt att vara besviken på Vimla!

    Sedan spelar det ingen roll om Comviq eller någon annan operatör är bättre eller sämre. Det är inte det saken gäller. Saken gäller om Vimla står vid sitt ord eller inte. Tydligen gör de inte det eftersom Vimla nu på sin kammare struntat i alla önskemål från medlemmarna och istället utvecklat något som ingen efterfrågat "Vimla filter"...


    Mycket bra inlägg. Jag känner igen mig. Jag har heller inte sett någon tendens till att komma tillbaka till det kundfokus Vimla påstod sig ha i början.

  • Borjeg Betalning/Faktura

    @Thomas-Palmqvist


    Du är dessvärre felunderrättad. Jag spar surf upp till 180 dagar med mitt Comviq Kontant.

  • Borjeg Betalning/Faktura

    @Thomas-Palmqvist

    Det är ju knappast möjligt.

  • Borjeg Abonnemang

    @Alexander-Sirén


    Det gör de ibland också och de rekommenderar då ofta att man tar kontakt med kundtjänsten. Vimlas kundtjänst brukar vara duktiga på att lösa kundernas problem.

  • Borjeg Abonnemang

    @Alexander-Sirén


    Det är svårt för oss andra att svara på det. Det är bäst att du kontaktar kundtjänsten på deras chat. Det har öppet vardagar under kontorstid.

  • Borjeg Betalning/Faktura

    Instämmer!

    Mycket prat och lite verkstad

  • Borjeg Betalning/Faktura

    @Thor-Leif-Hamberg

    Hör av dig till Vimlas kundtjänst på chatten under kontorstid på vardagar. De hjälper dig gärna.



  • Borjeg Teknisk Support

    @Spotify


    Men Vimla har ju kommit med vaga formuleringar som "egen operatör" och "alla SIM-kort ska bytas ut".

    Vi kanske sitter på gammal information?

  • Borjeg Abonnemang

    @Linda-Wadegren49

    Nej, det kan vi inte göra. Detta forum är inte Vimlas kundtjänst. De flesta av oss som skriver här är bara andra kunder.

    Chatta med Vimlas kundtjänst på en vardag under kontorstid.

  • Borjeg Nummerflytt

    @Ida-Rydling236

    Chatta med kundtjänsten på en vardag under kontorstid. Det nåt som inte stämmer.